هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران؛

تقابل خودروسازان در تبریز/ پیکان درصدد انتقام/ استقلال به نساجی رسید

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، پنج شنبه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از پنج شنبه با ۳ دیدار آغاز می‌شود که در نخستین مسابقه، ماشین‌سازی‌تبریز از ساعت ۱۶ به مصاف سایپا تهران می‌رود. شاگردان محمدرضا مهاجری در پایان هفته بیست و ششم با کسب ۲۷ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند و با پیروزی خانگی می‌توانند صعود ۳ پله‌ای داشته باشند.

تقابل خودروسازان در تبریز/ پیکان در صدد انتقام/ استقلال به نساجی رسید

این تیم در ۴ هفته گذشته رنگ برد را ندیده و آخرین بار در چارچوب هفته بیست و دوم موفق شد از سد پارس جنوبی بگذرد و در دیدار‌های گذشته متحمل ۲ شکست و ۲ تساوی شده است. این تیم در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل استقلال با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

از سویی دیگر سایپا که فراز و نشیب‌های زیادی داشته، در چارچوب هفته بیست و ششم با نتیجه ۵ بر ۲ در خانه مغلوب سپاهان اصفهان شد تا حاشیه‌های زیادی ایجاد شود. این تیم پس از گذشت ۲۵ هفته ۳۱ امتیازی است و در رده هفتم جدول جای دارد. ساموئل سارفو از سایپا در این مسابقه محروم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. البته با دستور علی دایی، علیاری نیز از این تیم اخراج شده تا امید دره به احتمال زیاد رو در روی ماشین سازی بازی کند.

آخرین برد شاگردان علی دایی هم مانند ماشین سازی به هفته بیست و دوم بر می‌گردد که در مسجد سلیمان نفت این شهر را شکست دادند. تقابل این ۲ تیم در دیدار رفت با تساوی صفر - صفر به پایان رسید و حالا هر ۲ تیم در صدد کسب پیروزی هستند.

تیم داوری این مسابقه:

  • داور وسط: علی بای
  • کمک ها: حسن ظهیری و رضا قیم
  • داور چهارم: بابک عباسقلی زاده
  • کمک‌های اضافی:کمیل غلامی و حسین زمانی

پیکان - پارس جنوبی جم

در تهران شاگردان حسین فرکی با پارس جنوبی دیدار می‌کنند. پیکان پس از حضور حسین فرکی روز‌های خوبی را سپری نمی‌کرد، اما هفته به هفته بهتر شد و در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ از سد تراکتورسازی تبریز گذشت. پیکانی‌ها با کسب ۲۸ امتیاز از ۲۶ بازی در رده یازدهم قرار دارند، اما تلاش می‌کنند همچنان روند رو به رشدشان را حفظ کنند تا برای فصل آینده آماده شوند.

مهران موسوی، مدافع این تیم به دلیل محرومیت مقابل پارس حضور ندارد، اما با توجه به شرایط خطرناک پارس به نظر می‌رسد تیم حسین فرکی پیروزمیدان شود. خودروسازان در ۲۶ بازی لیگ هجدهم ۷ برد و ۷ مساوی کسب کردند و متحمل ۱۲ شکست شدند.

محمد قاضی، سجاد مشکل پور و ابوالفضل ابراهیمی به علت مسائل انضباطی از تیم پیکان کنار گذاشته شدند و قرار است با تشکیل کمیته انضباطی وضعیت این ۳ بازیکن مشخص شود. البته فرکی چند روز پیش اعلام کرد که کنار گذاشتن ابراهیمی یک سوتفاهم بوده و به زودی او تبرئه می‌شود.

از سویی دیگر پارس جنوبی که لیگ را خوب آغاز کرده بود به دلیل مشکلات مالی به بن بست خورد و نتایج ضعیفی گرفت. این تیم با ۲۹ امتیاز نهم است، اما بازیکنان ۴-۵ روز تمرین نکردند و سرانجام مهدی تارتار بازیکنان تیم امید را تمرین داد و ستاره‌های این تیم هم هشدار دادند که مقابل پیکان حضور نخواهند داشت.

دیدار رفت با پیروزی ۳ بر صفر جمی‌ها پایان یافت و حال پیکانی‌ها تلاش می‌کنند تا از شرایط بحرانی پارس استفاده کرده و بتوانند این تیم را شکست دهند. مجید علیاری از پارس به دلیل محرومیت در این بازی حاضر نیست.

تیم داوری این مسابقه:

  • داور وسط: رضا کرمانشاهی
  • کمک ها: محمدرضا مدیرروستا و مهدی شفیعی
  • داور چهارم: امیرمحمد داوود زاده
  • کمک‌های اضافی: شاهو اصلانی و محمدرضا تارخ

استقلال خوزستان - نساجی مازندران

شاگردان محمد علوی در استقلال خوزستان تنها ۱۱ امتیازی هستند و این درحالی است که با توجه به حکم فیفا، ۶ امتیاز از این تیم کسر شد. آن‌ها در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفتند و نامزد سقوط به لیگ دسته اول هستند. اگر در چهار هفته پایانی لیگ هجدهم، نتایج نیم فصل نخست تکرار شود، استقلال خوزستان با ۱۳ امتیاز به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

آبی‌های دیار کارون در ۴ هفته پایانی باید با نساجی مازندران در ورزشگاه غدیر، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی، سایپا تهران در ورزشگاه غدیر و سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان دیدار کنند و اگر نتایج نیم فصل نخست تکرار شود، قهرمان لیگ پانزدهم سقوط خواهد کرد.

استقلالی‌ها در ۴ بازی پایانی نیم فصل اول مقابل ساپیا و سپاهان ۲ امتیاز گرفتند و رو در روی نساجی و استقلال تهران شکست خوردند. آبی پوشان دیار کارون در لیگ هجدهم ثبات مدیریتی و فنی نداشتند و پس از تغییرات زیاد مدیرعامل و هیئت مدیره، ۶ مربی هم تغییر دادند تا شرایط بدی برای این تیم رقم بخورد.

از طرفی نساجی با ۲۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و پس از قطع همکاری با جواد نکونام، مجید جلالی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. این تیم هفته گذشته تیم پرقدرت پدیده را یک بر صفر شکست داد و درصدد است تا مانند دیدار رفت به برد برسد. در بازی رفت که ۱۸ آبان برگزار شد، نساجی با ۲ گل عاشوری و میری به پیروزی رسید.

استقلالی‌ها برای این دیدار محرومی ندارند، اما فرهاد کوچک زاده مدیر تیم نساجی مازندران محروم است.

تیم داوری این مسابقه:

  • داور وسط:جواد رحیم زاده
  • کمک ها: محمد هاشمی نسب و علی احمدی
  • داور چهارم:حسین مرادی
  • کمک‌های اضافی:حسین زیاری و مجید محمدی

دیگر دیدار‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

طلسم هافبک پرسپولیس شکست/ نخسین شکست شاگردان برانکو در سال ۹۸

گاف عجیب پرسپولیسی‌ها برای دیدار مقابل الاهلی

دومین شکست متوالی سرخپوشان اینبار در تبریز / جشنواره گل طلایی پوشان مقابل شاگردان قطبی

استقلال خوزستان صفر - نفت مسجدسلیمان صفر/ آقا فیروز در اولین گام به یک امتیاز بسنده کرد


انتهای پیام/

پیش بازی هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار