ارسال ۱۵ کامیون ازکمک‌های آموزش و پرورش البرز به لرستان

۱۵ کامیون کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش استان البرز در قالب کاروان سیل مهربانی به سیل زدگان لرستان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سعید ناجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ، ۱۵ کامیون از کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش استان البرز در قالب کاروان سیل مهربانی به سیل زدگان استان لرستان اعزام شد.

ناجی در آئین ارسال این کمک‌ها در محوطه اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: نوع دوستی و کمک‌های مردمی این استان به مناطق سیل زده قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه البرزی‌ها در کمک به سیل زدگان تا کنون سنگ تمام گذاشته اند،گفت: با وقوع سیل در کشور، مردم ایران کوچک با روش‌های مختلف پای کارآمدند و به همراهی، همدردی با سیل زدگان در استان‌های شمالی و جنوبی پرداختند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تصریح کرد: مشارکت و همدلی مردم البرز موجب شد تا نام استان البرز دراستان‌های سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان در بین هموطنان پرآوازه‌تر شود.

ناجی با بیان اینکه استان البرز به عنوان معین استان خوزستان در بحث سیل انتخاب شده ادامه داد: آموزش و پرورش البرز معین استان سیل زده لرستان شده است تا زمینه تامین نیاز‌های ضروری دانش آموزان و فرهنگیان را بوجود آورد.

وی اضافه کرد: محموله کمک‌های آموزش و پرورش البرزامروز به میزان ۴۵ تن کالای ضروری به استان سیل زده لرستان با حضور فرهنگیان جهادگر این استان ارسال شد.

انتهای پیام/ ر

۱۵ کامیون ازکمک‌های آموزش و پرورش البرزعازم لرستان شد

برچسب ها: سیل ، استانداری ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.