توسعه و عمران شهری در اولویت کاری شهرداری قرار دارد

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: توسعه و عمران شهری مهمترین هدف اعضای شورای شهر و شهرداری است و این مهم در اولویت کاری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، موسی نیکوکار با اشاره به همدلی بین اعضای شورای شهر افزود: با افزایش روحیه تعاون و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی، طرح‌هایی برای توسعه و عمران این شهر در دست اجرا است.

وی اظهار کرد: بیشترین دغدغه اعضای شورای شهر گذر از شرایط موجود و رسیدن به شرایط تعادل، رشد و پیشرفت مبلمان شهری است.

رئیس شورای شهر بروجرد بیان کرد: تلاش برای پرداخت بدهی‌های شهرداری و ایجاد درآمد پایدار با اجرای طرح‌های عمرانی و درآمد زا از جمله برنامه‌های شورای شهراست.

نیکوکاراضافه کرد: با توجه به فرهنگ و تاریخ کهن شهر بروجرد و تفاوت‌هایی که با شهر‌های دیگر دارد، باید از تخصص و توان نخبگان و متخصصان امور شهری برای پیشرفت و توسعه شهر، و احیا بافت تاریخی استفاده شود.

وی با اشاره به اجرای برخی طرح‌های عمرانی پر هزینه درگذشته ادامه داد: اجرای طرح پل هوایی میدان شهدا از جمله این طرح‌ها است که بر طبق نظر سنجی از شهروندان این روگذر و پل زیرگذر میدان قیام هستند.

نیکوکارگفت: پل عابر پیاده میدان شهدا در سال ۸۸ با هدف ساماندهی و رفع ترافیک این خیابان و کاهش خطرات در تردد عابرین پیاده طراحی و جانمایی شد.

وی افزود: با توجه به عدم استقبال شهروندان درسال‌های اخیر از پل عابر پیاده دیگر دلیلی برای وجود این سازه در میدان شهدا وجود نداشت.

رئیس شورای شهر بروجرد تاکید کرد: در همین راستا شورای اسلامی شهر پس از برگزاری جلسات متعدد به این نتیجه رسید که باید این پل از مکان فعلی به نقاط حادثه خیز دیگری منتقل شود تا بتوان از آن استفاده حداکثری نمود که این موضوع به تأیید کمیته انطباق فرمانداری و شواری ترافیک شهر بروجرد نیز رسید.

وی اضافه کرد: مقرر شد با هماهنگی شورای ترافیک نقاطی حادثه خیز در سطح شهر شناسایی و مشخص شود، تا با انتقال این سازه به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند شهر به محل‌های یاد شده از آن استفاده بهینه تری نماید.

انتهای پیام /د

توسعه وعمران شهری در اولویت کاری شهرداری قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.