اقدام خطرناک پزشک مست برای باز کردن درب هواپیما! +فیلم

پزشک مستی که در عملی وحشتناک قصد باز کردن درب اضطراری هواپیما در آسمان را داشت توسط مسافران خشمگین به صندلی بسته شد.

بستن پزشک به صندلی هواپیما در ارتفاع ۳۳۰۰۰ فوتی! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پزشک مستی که در عملی وحشتناک قصد باز کردن درب اضطراری هواپیما در ارتفاع ۳۰۰۰۰ فوتی آسمان را داشت توسط مسافران خشمگین به صندلی بسته شد. "وادیم بوندار" در حالی که به علت مصرف مشروبات الکلی کاملاً مست بود و حالت عادی نداشت دست به این اقدام خطرناک زد.

این حادثه وحشتناک در داخل یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی آئروفلوت (Aeroflot) روسیه که از بانکوک، پایتخت تایلند به مسکو، پایتخت روسیه پرواز می‌کرد رخ داد. این پزشک ۴۸ ساله که کاملاً از حالت عادی خارج شده بود ناگهان در این پرواز ۱۰ ساعته دست به این اقدام زد. بلافاصله یکی از مسافران اهل نروژ با دیدن این صحنه وارد عمل شد و توانست مانع این اقدام خطرناک شود. این نروژیِ سپس با کمک چند نفر دیگر از مسافران و همچنین خدمه پرواز وادیم را به یک صندلی در داخل هواپیما بستند.

ویدئویی که توسط یکی از مسافران داخل هواپیما تهیه شده است این پزشک جوان را در حالی که به صندلی هواپیما بسته شده است نشان می‌دهد. بنا به گفته مسافران او چهار ساعت باقیمانده از این پرواز را بطور مداوم در داخل هوایپما فریاد می‌زد و موجب سلب آرامش مسافران شده بود.

یکی از مسافران گفت: " این مرد که در داخل هواپیما دو بطری مشروبات الکلی مصرف کرده بود تلاش کرد تا درب اضطراری هواپیما را باز کند. خدمه به همراه چند نفر از مسافران بلافاصله وارد عمل شدند و او را آرام کردند. این مرد پس از آنکه به یک صندلی بسته شد دائما فریاد می‌زد و می‌گفت دست‌هایم بسته شده است و من نمی‌توانم نفس بکشم."

وادیم پس از فرود هواپیما توسط پلیس روسیه بازداشت شد. در حالی که احتمال می‌رفت این مرد جوان قصد ربودن هواپیما را داشته است، "الکساندر باستریکین"، بازرس ارشد جنایی روسیه مسئولیت این پرونده را بر عهده گرفت و تحقیقات خود را در این مورد آغاز کرد. رادیم در مصاحبه با یکی از کانال‌های تلویزیونی روسیه ضمن عذرخواهی از مسافران داخل هواپیما گفت که هرگز قصد هواپیما ربایی نداشت و فقط با خوردن دو بطری از مشروبات الکلی در داخل هواپیما از حالت عادی خارج شده و دست به این اقدام زده است.

او همچنین مدعی شد که پس از فرود هواپیما یک پزشک ناشناس آمپولی را به او تزریق کرده و همچنین مقدار زیادی از پول نقد وی که حدود ۱۰۰۰ دلار بود، از کیف دستی او به سرقت رفته است. به گفته رادیم او قصد دارد با چند وکیل در مورد اتفاقات این پرواز صحبت کند و در صورت لزوم برای ارایه شکایت وارد عمل شود.

انتهای پیام/

بستن پزشک به صندلی هواپیما در آسمان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
خب ، خوردن مشروبات الکلی رو ممنوع کنند تا دیگه اینجوری نشه .