مدیر عامل شیائومی از تولید گوشی بعدی این شرکت با نام Mi A3 خبر داد

پس از جلسه موفقیت آمیز شیائومی و کوالکام، مدیرعامل این شرکت از تولید گوشی جدیدی با نام Mi A3 خبر داد.

مدیر عامل شیائومی از تولید گوشی بعدی این شرکت با نام Mi A3 خبر دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جلسه موفقی که بین مدیران شیائومی و کوالکام صورت گرفت، مانو کوما جین، مدیر عامل شیائومی، با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود تبلیغی برای گوشی جدید این شرکت منتشر کرد. وی در این پست از دستگاهی نوشته است که یا از Snapdragon 730 یا Snapdragon 730G به عنوان پردازنده خود استفاده می‌کند.

جین در این تبلیغ به این نکته نیز اشاره کرده است که به زودی دستگاه جدید شیائومی با سی‌پی‌یو ارتقا یافته به هند خواهد رسید. مسلما در این توئیت به صراحت ذکر نشده است که از چه تراشه‌ای در این گوشی جدید استفاده می‌شود اما در آن به صورت غیرمستقیم به Snapdragon 730 اشاره شده است. این تراشه دو هفته پیش در کنار Snapdragon 730G رونمایی شد. هر دوی این تراشه‌ها برای عملکرد بهتر روی یک قطعه ۸ میلی‌متری ساخته شده‌اند.

مدیر عامل شیائومی از تولید گوشی بعدی این شرکت با نام Mi A3 خبر داد

انتظار می‌رود دستگاهی که در این تبلیغ به آن اشاره شده است گوشی شیائومی می A3 باشد. هم اکنون درباره این دستگاه شایعاتی وجود دارد. از جمله این شایعات می‌توان به حضور دوربین سه‌گانه، پردازنده Snapdragon 730 و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. گفته می‌شود دوربین سه‌گانه این گوشی دارای یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که به وسیله دو لنز دیگر با کیفیت‌های ۸ مگاپیکسل و ۱۳ مگاپیکسل که به ترتیب تله فوتو و اولترا واید هستند، همراهی می‌شود.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و دسترسی به آن در فضای مجازی منتشر نشده است اما قاعدتا ما باید این دستگاه را کمی پس از این که عرضه آن در بازار هند آغاز شد در چین بیابیم. باقی شایعاتی که درباره گوشی می A3 منتشر شده است شامل حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و پنل OLED است.


بیشتر بخوانید: ناچ خارج از صفحه نمایش؛ طراحی احتمالی گوشی‌های جدید شیائومی +تصویر


انتهای پیام/

گوشی جدید شیائومی از یکی از پردازنده‌های قدرتمند کوالکام استفاده می‌کند

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار