کارما Revero به دلیل نقص فنی کیسه‌ هوا، فراخوانی می‌شود

عدم کارکرد صحیح کیسه هوا موجب فراخوانی مدل‌های زیادی در ماه‌های اخیر شده که کارما رورو نیز یکی از آن‌ها خواهد بود.

محصول جدید رنج‌روور از سیستم سوخت پاک استفاده می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی کارما اتوموتیو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل وجود مشکلات فنی، فروش مدل Revero 2018 متوقف شده و برخی نسخه‌های فروخته شده فراخوانی می‌شود. سازمان امنیت ملی بزرگراه‌ها به‌تازگی متوجه نقص فنی در سنسور واژگونی این مدل شده که به خوبی کار نمی‌کند و خطرات ناشی از تصادفات را افزایش می‌دهد. در هنگام واژگونی خودرو، سنسور موجود بر روی کارما رورو حادثه را تشخیص داده و سیستم‌های امنیتی این مدل را فعال می‌کند، اما با وجود نقص فنی این سنسور، کیسه‌های هوا کناری که برای حفاظت از سر تعبیه شده عمل نمی‌کند و به این ترتیب خطرات زیادی برای راننده و سرنشین جلو به همراه خواهد داشت.

در حالت عادی در زمان از کار افتادن یک سنسور در خودرو، چراغ راهنما یا هشدار این موضوع را به راننده اطلاع می‌دهد تا برای تعمیر سنسور اقدام کند، اما مشکل ایجاد شده در سنسور کارما رورو حتی توسط چراغ اعلان به راننده خبر داده نمی‌شود و این مورد، احتمال رخ‌دادن مصدومیت‌های جدی را بیش از پیش می‌کند.

محصول جدید رنج‌روور از سیستم سوخت پاک استفاده می‌کند

این شرکت چینی تا مدتی دیگر مدل ۲۰۲۰ کارما رورو را به بازار خواهد فرستاد، در حین آزمایش‌های نهایی این مدل متخصصان این شرکت متوجه کارکرد ناقص کیسه هوای کناری شدند و به این ترتیب این موضوع شناسایی شد، پس از آن مدل‌های ۲۰۱۸ رورو نیز مورد آزمایش قرار گرفتند و کیسه هوای کناری این مدل نیز فعال نبود، در نهایت مشخص شد که مشکل از سنسور واژگونی خودرو بوده و به همین دلیل به طور موقت جلو فروش این مدل گرفته شده و نسخه‌های فروخته شده فراخوانی می‌شود.

محصول جدید رنج‌روور از سیستم سوخت پاک استفاده می‌کند

طبق اعلام کارما اتوموتو تاکنون گزارشی از مصدومیت و مرگ به دلیل این نقص فنی دریافت نکرده و ادعایی خرابی نیز در ارتباط با ضمانت‌نامه خودرو نشده است، یکی از دلایل کشف دیرهنگام این خرابی نیز همین موضوع است. در هر صورت این شرکت تعداد ۲۳۱ نسخه از رورو ۲۰۱۸ را که بعد از یکم سپتامبر ۲۰۱۷ ساخته‌شده‌اند را فراخوانی خواهد کرد. مدل‌های قبل از تاریخ ذکر شده به دلیل معافیت تولید محدود فدرال، جزو این فراخوانی نخواهند بود.

محصول جدید رنج‌روور از سیستم سوخت پاک استفاده می‌کند

کارما قصد دارد تا در ماه جولای این فراخوانی را انجام داده و مالکان را به تعمیرگاه‌های رسمی خود دعوت کند. این مشکل با جایگزینی واحد مدیریت کیسه هوا کنونی با نسخه سالم آن با سنسور واژگونی فعال، رفع خواهد شد. همچنین آمادگی سیستم و کارکرد آن مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: استون مارتین، سریع‌ترین مدل کروک خود را معرفی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

فراخوانی اتومبیل کارما Revero به دلیل نقص فنی کیسه‌ هوا

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار