درسال ۹۷؛

ارائه هزار مورد خدمات حقوقی رایگان به مددجویان کردستانی

اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان کردستان در سال ۹۷ بیش از هزار مورد خدمات حقوقی رایگان به مددجویان کردستانی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه این نهاد از طریق اداره حقوقی، پیگیرمشکلات و دفاع از حقوق قانونی خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: این کار از طریق ارائه خدمات و معاضدت حقوقی رایگان صورت می‌گیرد.

فوادنصرتی  با بیان اینکه درسال ۹۷ بیش از هزار مورد خدمات حقوقی رایگان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کردستان ارائه شده، افزود: این خدمات درقالب مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست، شکوایه ، لایحه و سایرخدمات حقوقی و کیفری انجام شده است.

نصرتی گفت: بیشترین مشکلات حقوقی مددجویان و افراد مراجعه کننده به اداره حقوقی کمیته امداد کردستان در رابطه با موضوعات خانواده از قبیل طلاق ، نفقه، مهریه، ارث، چک، سفته، کلاهبرداری، مطالبه خسارت، مطالبه حق الزحمه و بیمه کارگری، حضانت فرزند، ضرب و جرح و تصرف اموال بوده است.

وی ادامه داد: درصورت لزوم جهت حل نیاز‌های تخصصی مددجویان به امور حقوقی، این افراد با تفاهم نامه‌هایی که با کانون وکلای دادگستری استان کردستان و مرکز مشاوران منعقد شده است جهت پیگیری به وکلای نیکوکار معرفی می‌شوند.

رئیس اداره حقوقی واملاک کمیته امداد کردستان گفت: همچنین براساس تفاهمنامه این نهاد با دفاتر اسناد رسمی درصورت نیازمدد جویان به خدمات ثبتی، افراد مراجعه کننده به آن دفاتر از تخفیف در هزینه ثبتی بهره مند می‌شوند.

وی افزود: یکی دیگر از خدمات حقوقی این نهاد ایجاد میزخدمت حقوقی درکمیته امداد شهرستان‌ها است واز این طریق مشکلات حقوقی مددجویان بررسی و مشاوره لازم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع

ارائه هزار مورد خدمات حقوقی رایگان به مددجویان کردستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.