رفتار پسندیده فرزند رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

در حاشیه بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب فرزند ایشان اقدامی بسیار پسندیده انجام دادند.

رفتار پسندیده فرزند رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله در اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب در تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ناشران بسیاری از سراسر ایران حضور داشته و کتاب‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

رهبر معظم انقلاب روز گذشته  ۹ اردیبهشت به همراهی افراد دیگر از سی‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. ایشان در این دیدار از غرفه‌های مختلف بازدید به عمل آوردند. در حاشیه این دیدار اتفاقات جالبی رخ داد.

فرزند رهبر انقلاب در هنگام بازدید ایشان از غرفه‌های مختلف کاری انجام داد که در چشم حاضران بسیار پسندیده بود. این ماجرا را در ادامه می‌خوانید:

به پشت سر نگاهی انداختم؛ یکی از فرزندان رهبر انقلاب در غرفه‌‌ نشر معارف که قبل از شرکت نشر البرز بود، دو سه جلد کتاب برداشت و دست به جیب شد که حساب کند. فروشنده قبول نمی‌کرد ولی ایشان اصرار کرد و تا فروشنده پول را نگرفت از غرفه بیرون نیامد.

رفتار پسندیده فرزند رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محتشم ابراهیم پور
۲۱:۱۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
خیلی کارعجبیی نیست ازفرزندان حضرت اقااینتظارهمین اگردیگران بودن بایدتعجب می کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
والا ایرانه که برای ادمهای سرشناس پول نمیگیرند وگرنه همه جای دنیا سران کشورها وقتی خرید خیابانی میکنن پولش و میدن . البته اگه دیگه نگین برمیگرده به تعارف . اگه تعارفه به ما هم تعارف کنن پولش و نگیرن
United States of America
AliAkbar
۰۲:۳۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
اولا نسبت به رهبر و فرزندش ارادت داشته دوست داشته پولشو نگیرند/دوما شما تعارف ایرانی هارو ی نقطه ی ضعف میدونی?/با این نظرت هم میخای این کار زیبا رو کم جلوه نشون بدی
آخرین اخبار