۶۳ درصد واردات نهاد‌های دامی در اختیار یک شخص است/هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی نمی‌تواند با او برخوردی کند‌

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۶۳ درصد واردات نهاد‌های دامی در اختیار یک شخص است، گفت: هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی نمی‌تواند با او برخوردی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد امیرآبادی در همایش دیپلماسی اقتصادی و رونق تولید که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت: روز به روز واردات کالا‌های مصرفی که یا در کشور نمونه آن وجود دارد و یا توان تولید داخل وجود دارد بیشتر می‌شود.

وی افزود: این موضوع نشان دهنده یک مشکل است و باید ریشه یابی شود که کدام بخش مقصر است و باید ایرادات برطرف شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد:با سنگ انداختن جلوی راه سرمایه‌گذار داخلی و ایجاد موانع بزرگ برای آن‌ها سبب فراری شدن آن‌ها می‌شوند و در مقابل برای سرمایه گذار خارجی فرش قرمز پهن می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این موضوع را مشاهده می‌کنیم که سرمایه گذار یا حاضر به سرمایه گذاری در کشور نمی‌شود و یا در میانه راه کار را رها می‌کند و مشکلات بیشتری ایجاد می‌کنند.

امیرآبادی با بیان اینکه ۶۳ درصد واردات نهاد‌های دامی در اختیار یک شخص است، بیان کرد: باید مشخص شود که چرا این قدرت به این شخص داده شده است، وجود این قدرت برای یک شخص بسیار آسیب‌زا و مشکل آفرین است.

وی عنوان کرد: قدرت این شخص به حدی رسیده که هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی نمی‌تواند با او برخوردی کند، زیرا نهاد‌های دامی کشور با مشکل جدی رو به رو می‌شود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل موجود در بحث اقتصاد مقاومتی، موانع اقتصاد مقاومتی است، گفت: اراده‌ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور وجود ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعریف درستی از اقتصاد مقاومتی در کشور انجام نگرفته است و قوانین درستی برای اجرای آن به تصویب نرسیده است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: موانع بسیاری برای اقتصاد مقاومتی وجود دارد که قاچاق، مالیات و عدم حمایت‌های بانک‌ها از جمله موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است و تا این موانع برطرف نشود، اقتصاد مقاومتی اجرایی نخواهد شد.

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار