افتتاحیه پنجمین دوره آموزش بین‌المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت خاورمیانه

پنجمین دوره بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت با ارائه آخرین دستاورد‌های متخصصان مطرح جراحی پلاستیک صبح امروز در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید علیرضا مصباحی دبیر انجمن راینولوژی ایران در آئیین افتتاحیه این کنگره، با تصریح بر اینکه پنجمین دوره آموزش بین‌المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت یکی از بزگترین و معتبرترین رویداد‌های علمی در سطح دنیا و خاورمیانه است، گفت: در این دوره ۳ روزه که بیش از ۵۰۰ شرکت کننده حضور دارند، تلاش می‌شود تا روش‌های نوین پزشکی در زمینه جراحی پلاستیک صورت ارائه شود.

وی افزود: در این همایش بین المللی بیش از ۵۰ سخنران برجسته داخلی و خارجی از ۲۵ کشور جهان از جمله آمریکا، هلند، فرانسه، انگلیس، هند و ... حضور دارند.

مصباحی ادامه داد: در این دوره حدود ۷۵ سخنرانی کلیدی آموزشی، بیش از ۲۰ کلیپ ویدیویی آموزشی، ۲ کارگاه تزریق ژل و بوتاکس و دو پانل و میز گرد برگزار خواهد شد.

پنجمین دوره بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت به مدت ۳ روز (۱۱ تا ۱۳ اردیهشت ماه) با حضور پزشکان داخلی و بین المللی در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز در حال برگزاری است.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان پنجمین دوره بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت

برچسب ها: درمان ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.