برق روستا‌های سیل زده شهرستان کوهنانی وصل شد

فرماندار سیروان گفت: برق روستا‌های سیل زده شهرستان کوهنانی استان لرستان از طریق این شهرستان وصل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،جواد رحیمی مقدم، فرماندار سیروان اظهار کرد: علاوه بر روستای چم شیر سیروان، هشت روستای کوهنانی استان لرستان نیز در اثر بالا آمدن آب سد سیمره دچار آبگرفتگی و قطعی راه ارتباطی شده و امدادرسانی به مردم این روستا‌ها تنها از طرف این شهرستان امکانپذیر است.

رحیمی مقدم  یادآور شد: از زمان وقوع سیل و قطع راه‌های ارتباطی این هشت روستا، خدمات رسانی به مردم سیل زده در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: برق تعدادی از این روستا‌ها قطع شده بود که از طریق روستای داربلوط سیروان و توسط قایق‌های تندرو سپاه پاسداران وصل شد.

فرماندار سیروان اظهار کرد: هم اکنون چهار قایق سپاه به همراه تعدادی قایق شخصی کار جابجایی مردم روستای چم شیر و همچنین روستا‌های سیل زده کوهنانی لرستان را انجام می‌دهند.

 روستای چم شیر شهرستان سیروان در مجاورت رودخانه سیمره و عقبه سد برق آبی سیمره قرار دارد که در بارش‌های سیلابی فروردین ماه در اثر بالا آمدن تراز سد و همچنین طغیان رودخانه سیمره دچار آبگرفتگی شده و ساکنان روستا تخلیه شدند.
علاوه بر روستای چم شیر، راه ارتباطی روستا‌های چم روته و داربلوط نیز قطع شد که از طریق ایجاد راه جدید مشکل ارتباطی این روستا‌ها حل شد.

راه ارتباطی هشت روستای کوهنانی لرستان نیز قطع شده و امداد رسانی به آن‌ها از طریق شهرستان سیروان و توسط قایق انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ر

وصل برق روستا‌های سیل زده شهرستان کوهنانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار