آخرین تمرینات هوگوپوشان پیش از اعزام به منچستر

تیم ملی تکواندو کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) تمرینات خود را در سالن مرکز جهانی تکواندو برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم ملی تکواندو عصر امروز با حضور جمعی از اهالی رسانه، در سالن مرکز جهانی تکواندو برگزار شد. در این جلسه تمرینی، هوگوپوشان ابتدا به گرم کردن بدن هایشان پرداختند. سپس کار با بدن و اجرای دستور‌های تکنیکی فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی در دستور کار هوگوپوشان قرار گرفت. همچنین در انتهای تمرین، هوگوپوشان دو به دو به مبارزه آزاد پرداختند.

تمرینات تیم ملی تکواندو تا اواخر هفته آینده ادامه خواهد یافت و پس از آن هوگوپوشان کشورمان، بیستم اردیبهشت ماه برای شرکت در بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی به منچستر اعزام خواهند شد.

اکثر اعضای تیم ملی تکواندو ایران را جوانانی تشکیل می‌دهند که سابقه حضور در ادوار قبلی مسابقات جهانی را ندارند و با عملکرد خوبی که در مسابقات انتخابی تیم ملی برابر حریفان خود داشتند، با شایستگی خودشان را برای حضور در مسابقات جهانی به کادرفنی تیم ملی تحمیل کردند. میانگین سنی هوگوپوشان کشورمان که در این مسابقات شرکت می‌کنند ۲۱ سال است.

موفقیت درمسابقات جهانی منچستر نقش اساسی در بهبود رنکینگ و کسب سهمیه المپیک خواهد داشت و جوانان هوگوپوش کشورمان با رفتن روی سکو و کسب مدال طلای این مسابقات می‌توانند مسیر کسب سهمیه المپیک را هموارتر کنند.


بیشتر بخوانید:

معرفی کادرفنی تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان و نونهالان

کرمی: شایسته سالاری در انتخابی تیم ملی رعایت شد/ در منچستر باید طلا بگیریم/ تعداد سهمیه المپیک تضمین کننده موفقیت در این بازی‌ها نیست

اردوی تیم پومسه دانشجویان از فردا آغاز می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی تکواندو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار