مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی:

۴۰ کانال آب در خراسان رضوی بازگشایی می شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۴۰ کانال یا مسیل در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی با هدف کنترل و مهار سیلاب‌ها بازگشایی می‌شود.

بازگشایی ۴۰ کانال آب در خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علایی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: این کانال‌ها شناسایی شده اند و بازگشایی آن‌ها از طریق عملیات لایروبی و تخریب سازه‌های داخل رودخانه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کانال زشک در طرقبه شاندیز مهمترین اولویت در این زمینه است ادامه داد: کانال‌های سید آباد، سیاسک، اسماعیل آباد، شاندیز و چهل بازه در مشهد از جمله این کانال هاست.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: سیلاب‌های اخیر در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان با لایروبی و بازگشایی کانال‌های مختلف نظیر زشک و کشف رود در مشهد و کانال‌های شهرستان‌های نیشابور، تایباد، گناباد، سبزوار، کاشمر، تربت جام، کلات نادر، درگز و قوچان مهار و مدیریت شد.

علایی افزود: طی روز‌های سوم و هشتم فروردین امسال در نیشابور سیلاب بیش از ۹۰ متر مکعب در ثانیه جاری شد که به دلیل عملیات لایروبی و بازگشایی کانال‌ها و مسیل‌ها مشکلی ایجاد نشد.

انتهای پیام //ف. ک
 

عملیات بازگشایی 40 کانال آب در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.