برگزاری جلسات بزرگداشت هفته معلم در بهبهان

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلای دانش آموزی بهبهان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، محسن اقبالی، معاون اتحادیه انجمن‌های اسلای دانش آموزی بهبهان با حضور در دفتر این مدیریت با رسول عبدی پور مدیر و معاونین آموزش و پرورش بهبهان دیدار و ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مقام معلم، از زحمات مجموعه آموزش و پرورش قدردانی کرد.

در این دیدار صمیمانه، معاون اتحادیه انجمن‌های اسلای دانش آموزی بهبهان همکاری‌های مستمر مدیر و معاونین مدیریت آموزش و پرورش بهبهان، مدیران و معلمان مدارس با انجمن‌های اسلامی را ارزنده خواند و از زحمات و حس همدلی و همگامی مدیر آموزش و پرورش برای رشد دینی و مذهبی دانش آموزان تقدیر کرد.

اقبالی در این دیدار با اهدا شاخه‌های گل وهدایایی، از زحمات مدیر و معاونین آموزش و پرورش بهبهان، تجلیل کرد.

پاپی، فرماندهی منطقه انتظامی بهبهان و هیات همراه با حضور در دفتر این مدیریت با رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان دیدار و ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مقام معلم، از زحمات مجموعه آموزش و پرورش  تشکر و قدردانی کردند.

در این دیدار فرماندهی منطقه انتظامی بهبهان ازحمات و همکاری‌های مدیر آموزش و پرورش ، مدیران و معلمان با نیروی انتظامی در زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی را قابل تقدیر دانست و از همراهی همیشگی این مجموعه آموزشی و اثرگذار برای ارتقاء فرهنگ جامعه تقدیر به عمل آورد.

پاپی در این دیدار با اهدا لوح تقدیر و شاخه‌های گل، از تلاش‌های مدیر آموزش و پرورش بهبهان، تجلیل کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.