ناراحتی مدال آوران تکواندو در تاخیر پاداش بازی های آسیایی جاکارتا

پس از هفت ماه از برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا، هنوز پاداش مدال آوران این مسابقات پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود گذشت بیش از هفت ماه از پایان بازی‌های آسیایی جاکارتا، همچنان دست مدال آوران ایرانی این مسابقات از پاداش هایشان کوتاه مانده است و همین موضوع باعث انتقاد مدال آوران بازی‌های آسیایی شده بود و به تازگی هم ناراحتی و دلسردی برخی ملی پوشان تکواندو را در آستانه اعزام به انگلیس و شرکت در مسابقات جهانی منچستر به دنبال داشته است. آن ها، از مسئولان ورزش کشور انتظار به حقی دارند که با عمل به وعده هایشان، پس از هفت ماه، پاداش‌ها را به حساب افتخار آفرینان ورزش کشور واریز کنند.

پیش از این راضیه شیر محمدی، برنده مدال نقره بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا در رشته تیر و کمان، در اظهاراتی قابل تامل از پرداخت نشدن پاداش‌ها انتقاد کرده بود و شرایط را برای ادامه فعالیت ورزشی، بسیار سخت توصیف کرده بود.

تاخیر در پرداخت پاداش‌ها علاوه بر تاثیر مخربی که بر وضع مادی و روحیه ورزشکاران گذاشته، به ضرر مسئولان ورزش کشور نیز هست و رشد جهشی قیمت طلا در ماه‌های اخیر، باعث شده تا اینجای کار هزینه‌ای چند برابرِ برآورد اولیه روی دست وزارت ورزش بگذارد.

مسئولان ورزش کشور بار‌ها از پرداخت پاداش‌ها در آینده نزدیک صحبت کرده اند، آینده‌ای که زمان دقیقی برای آن مشخص نشده بود تا این که چند روز پیش مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، از اهدای پاداش مدال آوران بازی‌های جاکارتا در ماه رمضان خبر داد.

بدون شک پرداخت پاداش‌ها پیش از اعزام تیم ملی تکواندو به مسابقات جهانی منچستر و ورزشکاران دیگر رشته‌ها که در آینده نزدیک در مسابقات برون مرزی حاضر خواهند شد، خستگی آن‌ها را تا حدودی به در کرده و سبب می‌شود تا ورزشکاران کشورمان با انگیزه بیشتر و دغدغه کمتری، در میادین جهانی حاضر شوند.


بیشتر بخوانید:

بخشی: افتخارات گذشته را تکرار می‌کنیم

حسینی: فکر کردن به افتخارات گذشته انسان را مغرور و بی انگیزه می‌کند

برخورداری: فقط طلای مسابقات جهانی تکواندو من را راضی می‌کند


انتهای پیام/

ناراحتی هوگو پوشان از تاخیر در پرداختی پاداش مدال آوران بازی‌های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار