رویداد‌های گردشگری عشایر اردبیل در سال جدید احصا می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: رویداد‌های گردشگری عشایر در سال جدید احصا خواهد شد و برای برگزاری آن‌ها برنامه ویژه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در سمینار روسای شهرستان‌ها با تاکید بر اینکه محور گردشگری سلامت از شمال تا جنوب استان تعریف شده است، گفت: در نشست اکو شهرستان‌های خلخال، سرعین، اردبیل، مشکین شهر و کوثر با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر شناساندن قابلیت‌های تاریخی و طبیعی استان اردبیل، اضافه کرد: برگزاری تور‌های تخصصی اینفو نیز از جمله برنامه‌های ما در این حوزه در سال جدید خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین افزود: بوم گردی در شهرستان‌های خلخال و مشکین شهر بالاترین میزان را به خود اختصاص داده اند.

فلاحی بیان کرد: در بخش ارزیابی عملکرد، شهرستان‌های مشکین شهر، خلخال و بیله سوار به تریتیب مقام‌های اول، دوم و سوم را در حوزه وظایف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کسب کردند.

وی تاکید کرد: این ارزیابی با توجه به فعالیت شهرستان‌ها در سه حوزه اصلی اداره کل و همچنین جذب سرمایه گذار انجام شده است.

انتهای پیام/ح

محور گردشگری سلامت از شمال تا جنوب استان تعریف شده است

برچسب ها: گردشگری ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.