استکی: احدی در شورای فنی بوکس حق رای نداشت

سخنگوی شورای فنی بوکس گفت: احدی سرمربی سابق تیم ملی بوکس در شورای فنی حق رای نداشت.

استکی: احدی در شورای فنی بوکس حق رای نداشتعلیرضا استکی سخنگوی شورای فنی بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تشکیل شورای فنی بوکس بیان کرد: جلسه شورای فنی بوکس با موضوع ماندن و نماندن کادرفنی تیم ملی برگزار شد. اکبر احدی و مظاهری به دلیل اینکه قرار بود برای ماندن و نماندن آن‌ها تصمیم گیری شود حق رای نداشتند. احدی نمی‌توانست به خود رای بدهد بلکه باید سایر اعضا به او رای می‌دادند. همچنین علی مظاهری به خاطر اینکه اعلام کرد در کادرفنی نیست و در صورت باقی ماندن احدی نیز دیگر در کادرفنی نمی‌ماند به او حق رای داده شد.

او درباره حضور ۲ عضو جدید در شورای فنی بوکس گفت: هیئت رئیسه فدراسیون بوکس مرجع بالاتری نسبت به شورای فنی است. دبیر فدراسیون تعدادی اسم به هئیت رئیسه داده بود که پس از تائید آن‌ها وارد شورای فنی بوکس شوند. از بین اسامی داده شده به هیئت رئیسه کوروش مولایی و شهریار رحمانی تائید شدند. این ۲ نفر از قهرمانان سابق تیم ملی و از تحصیل کرده‌های ورزش هستند.

استکی درباره اینکه اظهارات مظاهری فرمالیته بودن جلسه شورای فنی بوکس گفت: قطعا اینگونه نیست و علی مظاهری یکی از سرمایه‌های بوکس ایران است. زمان این موضاعات را حل می‌کند و می‌دانم که آن‌ها زحمات زیادی برای تیم ملی کشیدند، اما بخت همراهشان نبود. امیدوارم آن‌ها را به زودی در عرصه بوکس ببینیم تا به بوکس ایران کمک کنند. از زحمات و تلاش‌های کادرفنی تشکر می‌کنم و امیدوارم هر جا که هستند موفق باشند.

سخنگوی شورای فنی بوکس درباره حضور مربی خارجی در تیم ملی عنوان کرد: حتما باید زیر ساخت‌های بوکس فراهم شود تا شرایط بوکس بهتر شود. همچنین حضور مربی خارجی به کمتر شدن حواشی کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید:

کادرفنی تیم ملی بوکس برکنار شدند

ثوری: احدی یک سرمایه‌ی ملی است/ تیم ملی بوکس کمپ مستقل برای تمرین ندارد


انتهای پیام/

اظهارات استکی درباره جلسه شورای فنی بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار