عضو شورای شهر بوکان:

شورای شهر بوکان آماده برقراری ارتباط با بدنه جامعه است

عضو شورای شهر بوکان گفت: شورای شهر با کمال میل آمادگی برقراری رابطه با بدنه جامعه را دارد.

احمد صالحی عضو شورای اسلامی شهر بوکان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  با تاکید بر اینکه درب شورای شهر بر روی همه مردم باز است، گفت: خبرنگاران و نیز شهروندان می توانند در صورت هماهنگی در کلیه ی جلسات این شورا به غیر از جلسات خاص ، به عنوان ناظر حضور داشته باشند و در این خصوص هیچ مانعی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فعالیت رسانه ها ، باعث پویایی جامعه می شود و وجود آن ها را یک فرصت مثبت می دانیم، افزود : بعضی از افراد صرفاً به دنبال ایجاد تنش هستند و با تکرار اصطلاحی همچون "شورای شیشه ای" سعی بر تخریب شورای شهر در اذهان عمومی دارند و قطعاً این اقدام در جهت اصلاح امور نیست.

صالحی در خصوص دلایل عدم علنی کردن مصوّبات شورای شهر نیز تصریح کرد: بخشی از این مصوبات اختصاص کمک مالی به نیازمندان و برسی درخواست های مساعدت از سوی بیماران و مددجویان سطح شهر است و  به اعتقاد ما علنی کردن این مصوبات، عزت انسانی را زیر سوال می برد و آبروی و شخصیت شهروندان از هر موضوعی برای ما مهم تر است؛ به دلیل وجود چنین بند هایی در مصوبات، فعلاً از علنی کردن آن ها معذوریم.

این عضو شورای شهر بوکان در پایان تاکید کرد: اگر دغدغه همگان صرفاً خارج شدن از وضعیت نابسمان امروز و ساختن یک وضعیت مطلوب در شهر باشد، این دغدغه مقدس است و شورای شهر بوکان نیز با کمال میل آمادگی برقراری رابطه با بدنه جامعه را دارد.

همزمان با آغار به کار پنجمین دوره شورای شهر بوکان تا به امروز انتقاداتی همچون عدم اجرای شورای شیشه ای و شفاف سازی، از سوی برخی از رسانه ها و فعالان مدنی متوجه این شورا شده است.

انتهای پیام/م

جلسات شورای اسلامی شهر بوکان علنی برگزار می شود

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.