تظاهرات سوری‌های مقیم آمریکا در اعتراض به تصمیم ترامپ درباره جولان

شماری از سوری‌های مقیم آمریکا در برابر ساختمان سازمان ملل در نیویورک به تصمیم جنجالی رئیس‌جمهور این کشور درباره جولان اشغالی اعتراض کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شماری از سوری‌های مقیم آمریکا دیروز در برابر ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک تجمع و تصمیم رئیس جمهور آمریکا را برای الحاق بلندی‌های اشغالی جولان به سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ فلسطین محکوم کردند.

 شهروندان سوری در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی، بر تعلق جولان به سوریه و بازگشت آن به این کشور تأکید و با تصمیم دونالد ترامپ درباره جولان مخالفت و این تصمیم را محکوم کردند. آنان پارچه نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود: «جولان دارای هویت و تاریخ و جغرافیای سوری است و ساکنان جولان نیز سوری هستند.»

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات همچنین اقدامات یکجانبه آمریکا و کشور‌های غربی علیه سوریه را محکوم و درخواست کردند اقدامات ظالمانه آنان علیه ملت سوریه متوقف شود.

شماری از تظاهرکنندگان که از ایالت پنسیلوانیا به شهر نیویورک آمده بودند با بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل، دیدار و از تلاش‌های وی برای دفاع از سوریه در سازمان ملل قدردانی کردند. آنان بر همبستگی با سوریه و ارتش و رهبری این کشور تأکید و از ایستادگی آنان برای بازگرداندن امنیت به سوریه و پیروزی کامل بر تروریسم حمایت و تصریح کردند به ایستادگی رهبری و ارتش و ملت سوریه افتخار می‌کنند و به آنان وفادار هستند.

تظاهرکنندگان همچنین از مواضع ثابت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در دفاع از این کشور و نیز از رهبران وطن‌پرست سوریه در مقابله با نقشه تروریستی جهانی که کشور و ملت و نهاد‌های سوریه را هدف قرار داده است، تمجید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار