همکاری بازیگر شرلوک هلمز با کارگردان نامزد اسکار

بندیکت کامبربچ و الیزابت ماس در فیلم «قدرتی از یک سگ» به کارگردانی جین کمپیون ایفای نقش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، جین کمپیون فیلمی سینمایی به نام «قدرتی از یک سگ» که اقتباسی از رمانی به همین نام به نوشته توماس سویج است را خواهد ساخت و بازیگرانی مثل بندیکت کمبریج و الیزابت ماس در آن ایفای نقش خواهند کرد.

کمپیون که سابقه یک دوره نامزدی اسکار را در کارنامه دارد، علاوه بر کارگردانی، وظیفه نویسندگی فیلمنامه را نیز برعهده دارد، این فیلم که مراحل پیش ساخت خود را در پایان سال میلادی آغاز می‌کند، حق پخش نمایش آن در کشور‌های مختلف در طی جشنواره فیلم کن به فروش خواهد رسید.

کمپیون در رابطه با رمانی که فیلم قرار است از آن اقتباس شود می‌گوید: رمان «قدرتی از یک سگ» یک رمان جادوگر است و قطعا سزاوار آن است که به پرده سینما کشیده شود، از فکر کردن درباره داستان این رمان نمی توانم دست بردارم و واقعا من را تحت تاثیر قرار داده است، موضوعات مردانگی، نوستالژی و خیانت در این رمان به خوبی با هم تلفیق شده اند و کمتر پیش می‌آید داستانی پیدا کنید که موضوعات و شخصیت‌های آن تنش‌های آشکاری داشته باشند و مخاطب را راضی کنند و در عین حال غیر قابل پیش بینی باشد.

وی عنوان کرد: این فیلم اولین پروژه وی با محوریت شخصیت مرد است و داستان دو برادر را روایت می کند که یکی از آنها شخصیتی پیچیده  و ظالمی دارد و قصد کرده زندگی همسر جدید برادر خود به همراه فرزندش را به هم بریزد، بندیکت کامبریچ به ایفای این نقش خواهد پرداخت.

کامبریچ اخیرا در فیلم سینمایی‌های کمپانی مارول به نام «انتقامجویان:پایان بازی» و «جنگ ابدیت» ایفای نقش کرده و در انیمیشن «گرینج» نیز به عنوان صدا پیشه حضور داشته است.

الیزابت ماس نیز در فیلم سینمایی «ما» در ژانر ترسناک و کارگردانی جوردن پیل بازی کرده است که بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است، او در سومین فصل سریال «داستان یک ندیمه» نیز حضور دارد که در تابستان امسال نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.