مطالبات کی روش در ۲ قسط پرداخت می‌شود

طبق اعلام عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطالبات ۹۰۰ هزار دلاری کارلوس کی روش در ۲ قسط پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بحث پرداخت مطالبات ۹۰۰ هزار دلاری کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که مربوط به قرارداد او از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات است این روز‌ها به یکی از مشکلات اساسی فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

این درحالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال این پول را از مطالباتی که در AFC دارند به حساب کی روش حواله کرده اند، اما با توجه به برخی مشکلات تاکنون این پول به حساب او واریز نشده است.

در چنین وضعیتی این مربی پرتغالی در روز‌های اخیر و پس از مطرح کردن شکایت از فدراسیون فوتبال در فیفا، اظهارات تندی علیه مهدی تاج مطرح کرده و بحث پرداخت نشدن پولش را به تحریم‌های ایران بی ارتباط می‌داند.

در مقابل فدراسیون فوتبال هم ضمن شکایت از کی روش به کمیته اخلاق فیفا از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و فدراسیون فوتبال کلمبیا که اکنون کی روش تحت قرارداد با این فدراسیون است درخواست کرده به او تذکر جدی بدهند.

در این شرایط به نظر می‌رسد بحث پرداخت مطالبات کی روش در مراحل نهایی است و طبق اعلام محود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار است پول کی روش در ۲ قسط پرداخت شود.

او درباره بحث پرداخت مطالبات سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی کشورمان بیان کرد: بعضی مسائل مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است، اما فدراسیون مبلغ قرارداد هفت سال ابتدایی حضور کی روش را پرداخت کرده است. مشکل مان پرداخت مبلغ قرارداد او برای جام ملت‌های آسیا است که فکر می‌کنم تا ۲، ۳ روز دیگر پولی به حساب کی روش واریز شود. با توجه به محدودیت‌هایی هم که وجود دارد تا یک ماه دیگر مبلغ هم باقی مانده هم پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید

پرداخت قسط اول مطالبات کی روش تکذیب شد

کی‌روش: تاج عوام فریبی می‌کند/ همه می‌دانند چه کسانی قصد ضربه زدن به تیم ملی را داشتند


انتهای پیام/

صحبت های اسلامیان درباره نحوه پرداخت مطالبات کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار