مدیرعامل جدید ایران‌ایر:

چابک سازی و جداسازی صندوق بازنشستگی اولویت‌ اصلی هما است

دهقانی زنگنه گفت: چابک سازی، اصلاح ساختار و همچنین جداسازی صندوق بازنشستگی هما از اولویت‌های اصلی به شمار می‌رود.

چابک سازی و توجه به صندوق بازنشستگی اولویت‌ اصلی هما استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تورج دهقانی زنگنه، مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی ایران ایر در مراسم تودیع و معارفه خود با بیان اینکه صنعت هوایی کشور در شرایط حساس و پیچیده‌ای قرار دارد، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران صنعت هوایی و هواپیمایی همواره مورد تحریم قرار گرفته است، اما با درایت و توانمندی متخصصان و مدیران در سال‌های گذشته این صنعت همچنان سرپا است.

وی با بیان اینکه این صنعت علی‌رغم وابستگی که به خارج دارد با وجود تحریم‌ها نه تنها از حرکت نیفتاده، بلکه یک روند رو به رشدی طی سال‌های گذشته داشته است.

دهقانی زنگنه توضیح داد: هواپیمای جمهوری اسلامی ایران اگرچه با روزهای اوج خود فاصله دارد، اما می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌هایی که در حوزه نیروی انسانی و متخصص خود دارد، می‌تواند بسیاری از نیازهای فنی، عملیاتی و آموزشی خود را برطرف کند و این اقدامات از طریق شرکت‌هایی است که در حوزه فنی و عملیاتی خود تأسیس شده‌اند.

مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی ایران ایر تأکید کرد: هیچ صنعت و شرکت هواپیمایی نمی‌تواند ادعا کند که استانداردی بالاتر از ایران ایر دارد، زیرا که ظرفیت‌های بالقوه بسیار زیادی در این شرکت هواپیمایی وجود دارد که باید بتوانیم آنها را بالفعل کنیم.

وی افزود: در این مسیر باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه ناوگان خود استفاده کنیم و گام‌های اساسی برداریم.

دهقانی زنگنه اظهار کرد: اصلاح ساختار شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و همچنین ارائه خدمات شایسته به نیروهای خود یکی از برنامه‌هایی است که باید در این حوزه آن را به مرحله اجرایی برسانیم.

مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی ایران ایر توضیح داد: باید توجه ویژه‌ای به تعیین تکلیف صندوق بازنشستگی هما داشته باشیم که در این موضوع همکاری دولت و وزیر راه و شهرسازی باید وجود داشته باشد.

وی تأکید کرد: باید هما را  با استفاده از نیروهای توانمند و متخصص به جایگاه واقعی خود برسانیم و این توقعی است که مردم به عنوان ولی‌نعمت ما از هما انتظار دارند.

تعیین تکلیف صندوق بازنشستگی هما در اولویت است

مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی ایران ایر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما می‌توانیم از توانمندی داخلی استفاده کنیم، گفت: باید با استفاده از این توانمندی‌های داخلی ناوگان خود را توسعه دهیم و سعی خواهیم کرد با استفاده از راهبردهای اساسی و کوتاه مدت بتوانیم تعداد ناوگان را افزایش دهیم.


بیشتر بخوانید: لوگوی ایران ایر را در شانزه‌لیزه همچنان حفظ کرده‌ایم/ ایران ایر ۱۸۵۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارد


وی افزود: تلاش می‌کنیم با حمایت وزیر راه و شهرسازی، صندوق بازنشستگی هما از بدنه این شرکت هواپیمایی جدا شود.

دهقانی زنگنه گفت: چابک سازی و اصلاح ساختار برنامه‌ها را در دستور کار داریم و ما هم اکنون در شرکت هواپیمایی ایران ایر ۲۴ فروند هواپیمای فعال و جوان داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار