حضور انتشارات به نشر درمنابع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پنج اثر از انتشارات به نشر را به عنوان منابع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور باآثار به نشر در جمع منابع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری بنیاد فرهنگی، هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) به‌ویژه حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) و سیره حضرت ابن‌الرضا، امام جواد (ع) برگزار خواهد شد.

در این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است که در میان این آثار، پنج اثر از به نشر معرفی شده است.

کتاب‌های «کبوتر‌ها و آهوها» دربردانده اشعار مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان در مورد امام رضا (ع) از جمله این منابع در بخش کودک و نوجوان است که توسط سید احمد میرزاده نوشته و در سال ۱۳۸۹ برنده دیپلم افتخار نخستین جشنواره کتاب سال رضوی شد.

«با کبوتر‌های گنبد» نوشته احمد میرزاده و «راز آن بوی شگفت» نوشته فریبا کلهر از دیگر منابع بخش نوجوان نهمین جشنواره کتابخوانی است.

در رده سنی «جوان و بزرگسال» نیز کتاب «مهارت‌های ارتباط موثر در سیره امام رضا (ع)» نوشته علی جانفزا انتخاب شده و کتاب «سیره تقوی؛ ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره سیره امام جواد (ع)» نوشته جواد محدثی از جمله منابع بخش ویژه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، سیره حضرت ابن الرضا، امام جواد (ع) است.

انتهای پیام//ف. س


معرفی منابع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار