احداث خانه وزنه برداری در مشهد

رئیس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با آستان قدس، خانه وزنه برداری در مشهد به بهره برداری خواهد رسید.

احداث خانه وزنه برداری در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید حسین زاده مقدم رئیس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: در ماه‌های اخیر سعی بر افزایش هیات‌های فعال در شهرستان‌ها داشتیم که در این راستا وزنه برداری چناران فعال خواهدشد و فعالیت‌های اولیه در درگز نیز انجام شده است.

حسین زاده مقدم با بیان اینکه  وضعیت بعضی از هیئت‌های شهرستان‌ها از سرپرستی به ریاست هیئت تغییر یافته است، افزود: بازدید دوره‌ای از تمام شهرستان‌ها به صورت هفتگی انجام می‌شود، همچنین در این خصوص تجهیزاتی را خریداری و بین شهرستان‌ها تقسیم کرده ایم.

وی با اشاره به  استعداد یابی در این رشته، ادامه داد: کمیته استعدادیابی در هیئت تشکیل دادیم و رایزنی‌هایی را در این رابطه با آموزش و پرورش داشته ایم، همچنین با سایر ارگان‌ها در خصوص جذب ورزشکاران در رده‌های سنی ۸ تا ۱۵ سال رایزنی کردیم.

رئیس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: لیگ وزنه برداری استان را بعد از ماه مبارک رمضان راه اندازی خواهیم کرد، همچنین امیدواریم دبیرخانه وزنه برداری شرق کشور که هم اکنون در زاهدان مستقر است را به مشهد انتقال دهیم.

حسین زاده مقدم  افزود: باتوجه به اینکه وزنه برداری بانوان، نوپاست باید فعالیت بیشتری در این زمینه انجام داده و توجه بیشتری در این زمینه داشته باشیم.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

گسترش و ترویج وزنه برداری در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.