مدیرکل زندان‌های کردستان:

برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد درکردستان

مدیرکل زندان‌های استان کردستان از برگزاری جشن‌های گلریزان در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت:‌هدف از برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اسحاق ابراهیمی حضور مردم استان در جشن‌های گلریزان را در خور توجه دانست و گفت: خوشبختانه مردم نوع دوست کردستان هرساله با حضور سبز خود در جشن‌های گلریزان، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می‌کنند که قطعا انجام اینگونه کار‌های خداپسندانه، دارای اجر و پاداش فراوانی نیز نزد خداوند متعال خواهد بود.

وی از برگزاری ۱۱ جشن گلریزان در سطح استان و در ماه پرخیر و برکت رمضان خبر داد و افزود: در حال حاضر ۳۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در کردستان چشم انتظار دستان سخاوتمند هم نوعانشان هستند.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان عنوان کرد: هدف از برگزاری جشن‌های گلریزان، کمک به آزادی زندانیانی است که به دلیل جرائم غیرعمد همچون بدهکاری مالی، تصادف، مهریه، نفقه و ... در زندان به سر می‌برند.

مدیرکل زندان‌های کردستان با تاکید بر این موضوع که تدابیر لازم از سوی ستاد دیه در نقاط مختلف استان جهت برگزاری جشن‌های گلریزان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال نیز حضور گسترده مردم خون گرم کردستانی، نویدبخش آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان جرائم غیرعمد باشد.

انتهای پیام/م

۱۱ جشن گلریزان در کردستان برگزار می‌شود

برچسب ها: زندان ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.