کشف انباری با بیش از ۱۷ هزار کیلوگرم شکر احتکار شده در"شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۱۷ هزارو ۵۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "صادق کاظم زاد" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی شهرستان شهرضا حین سرکشی و بازدید از واحد‌های صنفی و انبار‌ها به نگهداری مقادیر زیادی شکر در یک انبار مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌ها و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که مالک اصلی هیچ گونه آمار و گزارشی از موجودی انبار به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام نکرده و از زمان ورود کالا‌ها نیز خروجی به بازار نداشته است که بنابر این احتکار بودن کالا‌ها برای کارشناسان محرز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به کشف ۱۷ هزارو ۵۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در این عملیات اظهار داشت: ارزش این محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ کاظم زاد، از دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه و تحویل وی به مراجع قضائی خبر داد و ازمردم خواست هر گونه اخبار در خصوص احتکارکالا را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

 

کشف شکر احتکار شده در شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.