راهپیمایی مردم اراک در محکومیت نقض برجام توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران

مردم مومن و روزه دار اراک در محکومیت عهدشکنی اروپا و آمریکا در معاهده برجام اقدام به راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردم اراک در محکومیت نقض برجام توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر اراک پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه بیستم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در محکومیت عهدشکنی اروپا و آمریکا در معاهده برجام اقدام به راهپیمایی کردند.

در پایان این راهپیمایی شرکت کنندگان ضمن حمایت از اقدام شورای عالی امنیت ملی در دادن فرصت به اروپایی ها ؛ پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام کرده و بر استقامت و مقاومت بر رسیدن بر اهداف نظام مقابل بدعهدان تاکید کردند.

برخی از عناوین ذکر شده در قطع نامه ای که در پایان مراسم قرائت شد به شرح زیر است:

ولاتهنوا و لا تحزنوا و أنتم الأعلون إن کنتم مؤمنین
و سست نشوید و غمگین نگردید و شما برترید اگر ایمان داشته باشید

حمد و سپاس برای خدایی است که عزت ملت ایران در پرتو ولایت امام خامنه‌ای روازفزون ساخت.

ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی اعلام می‌داریم با گذشت چندین سال از توافقنامه برنامه جامع مشترک و پایبندی دقیق ایران به تعهدات حداکثری با خروج رذیلانه آمریکای پلید از برجام و بدقولی وقیحانه کشور‌های اروپایی نه تنها هیچ مشکلی از مشکلات قبلی حل نشد، بلکه با اقدامات ضد بشری و به مصداق عینی جنایت ضد انسانی دشمن ضمن تشدید تحریم‌های ظالمانه در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و روانی آرایش جنگی شکل گرفته و آحاد ملت سلحشور و غیور ایران را هدف قرار داده است.

-ما مردم شهر اراک ،ضمن تجلیل میثاق با آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران ، تقویت روحیه انقلابی گری  آحاد جامعه را از واجب ترین امور میدانیم.

-با تقدیر و سپاس از نیرو های امنیتی و اطلاعاتی کشور، ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران، به سران امریکا هشدار می دهیم که هرگونه حرکت  ظالمانه و غیر اخلاقی و انسانی در برابر ایران را  با مشت سنگینی بر دهان معاندین پاسخ خواهیم داد.

- با توجه به بی اثر شدن برجام و غیر قابل اعتماد بودن مقامات امریکایی ، خروج کامل  از برجام را در صورت  پیمان شکنی کشور هایی اروپایی هشدار می دهیم.

-شرکت در این راهنمایی به منزله اعلام امادگی ملت در برابر توطئه های امریکا و مخالفت با کشور های عهد شکن برجام  است و خواهان برخورد قاطع و خروج اگاهانه از برجام را در صورت مصلحت نظام جمهوری اسلامی هستیم.

انتهای پیام / الف

عناوین ذکر شده در قطع نامه ی راهپیمایی مردم اراک در محکومیت نقض برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.