چرا جنگ نخواهد شد؟ +اینفوگرافیک

اینفوگرافیکی برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید که در آن چرایی عدم وجود احتمال وقوع جنگ بین ایران و آمریکا بیان شده است.

اینفوگرافیک / چرا جنگ نخواهد شد؟ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است آمریکا و رئیس جمهور دیوانه و مقامات آن با تصمیمات و تهدیدهای خود سعی می‌کنند جو کشور ما را ملتهب کنند، اما همانگونه که مشخص است راه به جایی نخواهند برد و با صحبت‌های بیهوده و گزاف فقط خود را در جهان احمق‌تر از گذشته جلوه می‌دهند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرداد ماه سال گذشته و در دیداری که با قشرهای مختلف مردم داشتند، در پاسخ به تهدیدهای مقامات آمریکایی گفتند: آمریکایی‌ها اخیراً بیشرمانه حرف می‌زنند. غیر از تحریم دو چیز دیگر را مطرح می‌کنند: یکی جنگ و یکی مذاکره. شبح جنگ را مطرح می‌کنند تا ترسوها را بترسانند. در مسئله مذاکره هم یک بازی پیش پا افتاده می‌کنند. یکی می‌گوید مذاکره با پیش شرط، یکی می‌گوید مذاکره بدون پیش شرط؛ دو کلمه در این باره به مردم بگویم: «جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.» این خلاصه‌ حرف بود که همه‌ مردم ایران بدانند.

در ادامه اینفوگرافیکی برگرفته از این بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید که در آن چرایی عدم وقوع جنگ بین ایران و آمریکا بیان شده است.

 

اینفوگرافیک / چرا جنگ نخواهد شد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا واقعا جنگ؟جنگ نخواهدشد.
آخرین اخبار