تداوم خرید تضمینی گندم در خوزستان

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور از تداوم خرید تضمینی گندم در خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، خدارحم امیری زاده، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور گفت: افزایش خرید تضمینی گندم به ۹۵۰ هزار تن در خوزستان، نوید سالی خوب برای ذخیره سازی این کالا و حفظ سرمایه ملی، در کشور را داد.

وی افزود: تاکنون ۹۱ مرکز فعال در حال خرید تضمینی گندم از کشاورزان هستند و برداشت گندم در مناطق جنوبی و مرکزی استان به پایان نرسیده است که با احتساب سقف یک میلیون تنی در این مناطق و آغاز برداشت و انتظار ما از خرید گندم در سال جاری بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن خواهد بود.

امیری زاده تصریح کرد: کیفیت گندم‌های استان و کمیت در حد مطلوب است و در سال زراعی گذشته شرایط اقلیمی و افزایش باران‌های فصلی باعث شد تا روند رشد و تولید محصولات کشاورزی بخصوص گندم در حد مطلوبی قرار گیرد و اکنون در زمان برداشت محصول شاهد افزایش سطح تولید و بالا رفتن کیفیت گندم باشیم بصورتی که میزان برداشت در برخی از مزارع دیم به ۵ تن در هکتار افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور ادامه داد: خرید گندم بدون هیچگونه محدودیتی متناسب با فراوانی میزان عرضه در سطح استان ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: کلیه عملیات تحویلگیری گندم از کشاورزان و رانندگان از جمله نمون هبرداری، توزین، تعیین افت و تخلیه گندم‌های تحویلی رایگان بوده و در این خصوص هیچگونه وجهی از کشاورزان دریافت نمی شود.

امیری زاده در پایان بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، کشاورزان می توانند با مراجعه به ناظرین مستقر در مراکزخرید و یا از طریق شماره تماس ۳۳۳۳۹۸۳۵-۰۶۱ واحد حراست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، موارد را اطلاع رسانی تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به موضوعات مطرحشده اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/م

خرید گندم از کشاورزان به صورت تضمینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار