اشتغال بیش از ۳۹۰۰ نفر در واحد‌های کارگاهی شهرک صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: بیش از ۳۹۰۰ نفر در واحد‌های کارگاهی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، مشغول به کار شدند.

اشتغال بیش از ۳۹۰۰ نفر در واحد‌های کارگاهی شهرک صنعتی خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳۰۱ واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ساخته شده و با استقبالی که از این واحد‌ها شده درصدد هستیم این واحد‌ها را برای استفاده متقاضیان بیشتر احداث کنیم.

وی تصریح کرد: هر جا که ظرفیت برای تولید وجود داشته باشد امکانات زیرساختی و سایر خدمات را در اختیار صنعتگران قرار می‌دهیم تا صنعتگران بتوانند از مزایای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده فعالیت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: با اشاره به مزیت‌های ایجاد واحد‌های کارگاهی در استان، کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل‌ونقل، افزایش راندمان بازاریابی، دسترسی به بازار، افزایش جذابیت و امنیت شغلی از مزایای ایجاد واحد‌های کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

مهدی زاده مقدم افزود: از ۲۸۹ واحد کارگاهی آماده شده، ۲۷۷ واحد در حال فعالیت هستند که اشتغال بیش از سه هزار و ۹۰۰ نفر فراهم شده و نیز بستر مناسبی جهت رشد و توسعه مناطق ایجاد شده است.

انتهای پیام//ف. غ


احداث ۳۰۱ واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.