انتصاب رییس اداره کتابخانه‌های عمومی قائم شهر

مراسم تودیع و معارفه رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قائم شهر با حضور جمعی از مسئولان در کتابخانه عمومی جمشید احمدی این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مراسم تودیع و معارفه رییس اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با حضور محمدی فرماندار، ولیپور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی مازندران و مسئولان کتابخانه‌های عمومی در کتابخانه جمشید احمدی این شهرستان برگزار شد.

محمدی فرماندار شهرستان قائم شهر در این مراسم از فعالیت‌های انجام شده در حوزه کتابخانه‌های عمومی شهرستان قائم شهر در دوره مدیریت ۴ ساله مرضیه فلاح کردآبادی تقدیر کرد و گفت: برای مونیکا زارعی ساروکلایی، رییس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی قائم شهر آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: کتابداران در کتابخانه‌های عمومی زحمات زیادی متحمل می‌شوند تا با انجام فعالیت‌های کمی و کیفی رضایت را به جامعه مخاطب خود یعنی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخانه هدیه کنند.

ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در ایام مسئولیت مرضیه فلاح کردآبادی، برای وی در ادامه فعالیت کاری و اداری آرزوی موفقیت کرد.

ولیپور با اشاره به اینکه کتابخانه‌ها و خدمات آن‌ها باید به خوبی معرفی و در معرض شناخت و آگاهی جامعه قرار گیرد، گفت: امیدواریم با سابقه و عملکردی که از مسئول جدید شهرستان سراغ داریم، این مسئولیت خطیر به خوبی به انجام رسد.

زارعی رییس جدید کتابخانه‌های عمومی قائمشهر نیاز سنجی و حرکت به سمت فعالیت‌های کیفی و کسب رضایت عمومی را از ارکان توسعه و اعتلای کتابخانه‌های عمومی قائم شهر دانست و گفت: خدمت در یکی از عرصه‌های فرهنگ به عنوان عضو کوچکی از جامعه کتاب و کتابخوانی از افتخارات کارنامه هر فردی محسوب می‌شود.

در ابتدای این جلسه مرضیه فلاح کردآبادی، رییس سابق اداره کتابخانه‌های عمومی قائم شهر در گزارشی به بیان فعالیت‌های انجام شده در دوران مدیریت خود در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان پرداخت.

در ادامه این مراسم حکم مسئولیت اداره کتابخانه‌های عمومی قائم شهر به مونیکا زارعی رییس جدید کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا شد و مرضیه فلاح کردآبادی به سمت معاونت امور کتابخانه‌ها و همکاری‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/ م

تودیع و معارفه رییس کتابخانه‌های عمومی قائم شهر

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.