رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر مطرح کرد؛

کاهش ۱۲۰ هزار تومانی قیمت سکه در چند روز گذشته

کشتی آرای با بیان اینکه امروز کاهش قیمت ارز بر قیمت طلا و سکه تاثیر داشته است، گفت: قیمت سکه نسبت به چند روز گذشته ۱۲۰ هزار تومان کاهش داشته است.

کاهش ۱۲۰ هزار تومانی قیمت سکه در چند روز گذشتهمحمد کشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به چند روز گذشته کاهش داشته است گفت: کاهش قیمت ارز بر قیمت طلا و سکه تأثیر داشته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به حباب ۵۳۰ هزار تومانی سکه، اظهار کرد: امروز حباب سکه نسبت به روز گذشته بدون تغییر مانده است.

وی، کاهش قیمت جهانی طلا و ارز در بازار داخلی را از مهم‌ترین دلایل ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه اعلام کرد.


بیشتر بخوانید: کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار/ حباب سکه به ۵۲۰ هزار تومان رسید 


رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: متأسفانه بسیاری از افراد به صورت ناآگاهانه به کانال‌های تلگرامی مراجعه می‌کنند و بر صحت و سقم آن صحه می‌گذارند، اما نباید فراموش کرد که  تنها مرجع قابل اعتماد رسانه‌ها و سایت‌های رسمی هستند.

کشتی آرای با بیان اینکه نمی‌توان پیش بینی دقیقی از بازار طلا و سکه داشت، تصریح کرد: اخبار سیاسی بر قیمت طلا و سکه تأثیرگذار بوده است.

به گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، امیدواریم که قیمت طلا و سکه در بازار ثابت شود تا سودجویان و دلالان از این وضع سوءاستفاده نکنند.

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۲۸۶ دلار و ۲۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۵۵ هزار و ۲۳۶ تومان است.

انتهای پیام/

حباب سکه به ۵۳۰ هزار تومان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۷:۰۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
الان باید خوشحال باشیم:
سکه ی 800 ریالی شده 500000000رریال؟؟؟
آخرین اخبار