معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادامام خمینی( ره) استان کرمان پیش‌بینی کرد: ۱۵۱ هزار مددجوی کرمانی ماه رمضان امسال اطعام داده شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمید کریمیان زاده؛ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف توسط این نهاد در ماه مبارک رمضان به منظور کمک به خانوار‌های نیازمند تحت حمایت اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های اطعام و افطاری، مفتاح الجنه، حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانوار‌های نیازمند، توزیع بسته‌های غذایی بین خانوار‌های نیازمند و جمع‌آوری زکات فطره ازجمله مهمترین برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

وی هدف از اجرای طرح مفتاح الجنه توسط این نهاد را احیاء ارزش‌های دینی، همنشینی با فقرا و نیازمندان و تبلیغ و ترویج سیره ائمه اطهار (ع) اعلام کرد، افزود: آشنایی نزدیک خیران و مسئولان با نحوه زندگی افراد تهیدست، تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه از دیگر اهداف مهم اجرای این طرح است.

کریمیان زاده بر لزوم مشارکت خیران در طرح اطعام و افطاری این نهاد اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۵۱ هزار و ۳۰۰ مددجوی کرمانی ماه رمضان امسال اطعام داده شوند.

وی ضمن تشکر از همراهی و همکاری حامیان، خیران و مردم نیکوکار استان در برنامه‌های مختلف این نهاد در ماه مبارک رمضان سال گذشته بیان داشت: حامیان و مردم خیر و نیکوکار استان امسال نیز می‌توانند با مشارکت در برنامه‌های مختلف این نهاد به ایتام و نیازمندان واقعی کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: مردم مؤمن و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و شماره‌گیری کد #۰۳۴*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت کمک‌های خود را در ماه رمضان به دست ایتام و نیازمندان برسانند.
انتهای پیام/ی

اجرای طرح مفتاح الجنه در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار