نسخه بعدی عنوان Sniper Elite در راه است

با اعلام شرکت Rebellion، شرکت مذکور در حال تحقیق روی نسل بعدی کنسول‌ها برای ساخت نسخه بعدی عنوان Rebellion است.

نسخه یعدی عنوان Sniper Elite ساخته خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Rebellion یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های کامپیوتری است که سری بسیار پرطرفدار و محبوب Sniper Elite را روانه بازار کرد. این سری در سبک اکشن و مخفی کاری ساخته شده و هر نسخه از آن روایتگر داستان در زمان جنگ جهانی دوم است. آخرین و چهارمین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۷ و با نام Sniper Elite 4 وارد بازار شد که مانند نسخه‌های قبلی توانست فروش نسبتا بالایی داشته باشد. از طرفی هم بسیاری از منتقدان درباره این سری معتقدند، در این مجموعه تعدادی ایرادات وجود دارد که در همه آن‌ها تکرار می‌شوند و تاکون رفع نشده‌اند. یکی از این ایرادات داشتن داستانی تکراری و مربوط به جنگ جهانی دوم است. اما به تازگی درباره نسخه جدید این عنوان خبر‌هایی به گوش می‌رسد.

با وجود اینکه کنسول پلی استیشن ۵ هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است، اما شرکت سونی اطلاعات سخت افزاری این کنسول را چندی پیش منتشر کرد. از برجسته‌ترین ویژگی‌های این عنوان می‌توان به پشتیبانی از عناوین کنسول پلی استیشن ۴، وجود هارد دیسک SSD و کیفیت 8K اشاره کرد. با انتشار مشخصات کنسول جدید سونی بسیاری از سازندگان بازی‌های ویدیویی اعلام کردند عناوین جدید دز دست ساخت خود را برای این عنوان عرضه خواهند کرد، یکی از این شرکت‌ها Rebellion است که به تازگی خبر‌هایی درباره نسخه بعدی Sniper Elite منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید: عنوان Days Gone صدرنشین فروش در انگلستان شد 


نسخه یعدی عنوان Sniper Elite ساخته خواهد شد

شرکت Rebellion اعلام کرد با اعلام اطلاعات کنسول پلی استیشن ۵، این شرکت قصد دارد از شرکت سونی اطلاعات جزئی‌تری درباره این کنسول دریافت کند و بتواند روی نسخه بعدی بازی Sniper Elite تمرکز ویژه‌ای داشته باشد. جان سیمو، مدیر شرکت Rebellion اعلام کرد: هر ۴ استودیو این شرکت در حال تحقیق روی کنسول PS5 هستند تا بتوانند هر چه بهتر عنوان Sniper Elite را برای کنسول‌ها بهینه سازی کنند.

اما این کنسول تا سال ۲۰۲۰ به طور کامل معرفی نخواهد شد و به نظر می‌رسد شرکت Rebellion باید تا زمان معرفی این کنسول صبر کند. با این حال شرکت Rebellion قصد انتشار نسخه ریمستر شده عنوان Sniper Elite V2 را در تاریخ ۱۴ می‌برای کنسول‌های PS4، Xbox One، Switch و پلتفرم کامپیوتر را دارد.

انتهای پیام/

نسخه بعدی عنوان Sniper Elite ساخته خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار