سقوط یک فروند هواپیمای کوچک در جاده‌ای شلوغ +فیلم

خلبان و مسافران یک فروند هواپیمای کوچک که در جاده‌ای شلوغ در ولز سقوط کرده بود، به طور معجزه‌آسایی از مرگ گریختند.

سقوط یک فروند هواپیمای کوچک در جاده شلوغ + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خلبان و همه سرنشینان یک فروند هواپیمای کوچک که در جاده‌ای در ولز سقوط کرده بود، به طور معجزه‌آسایی از مرگ حتمی نجات یافتند. خلبان و دو سرنشین این هواپیما با واکنش به موقع یک نظامی سابق از میان لاشه‌های این هواپیما که غرق شعله‌های آتش شده بود بیرون کشیده شدند. "جوئل اسنار" به همراه یک راننده که در جهت مخالف محل حادثه در حال رانندگی بود توانستند جان مسافران این هواپیما را نجات دهند.

این نظامی سابق که سابقه حضور در افغانستان و عراق را دارد به رسانه‌های محلی انگلیس در مورد این حادثه گفت: " تقریباً در ۱۵۰ متری ما این هواپیما به زمین سقوط کرد و غرق شعله‌های آتش شد. من به همراه یک راننده که در نزدیکی محل حادثه بود بلافاصله وارد عمل شدیم و خلبان و دو مسافر را که یک مرد جوان و یک زن بودند از روی صندلی به کمی دورتر از هواپیما منتقل کردیم."

جوئل افزود: "زن جوان از ناحیه سر دچار جراحت شده بود. ما در آن لحظه تلاش کردیم آن‌ها را از هواپیما دور کنیم."

ویدئویی که توسط دوربین تلفن همراه تهیه شده است این هواپیما را در حالی که غرق شعله‌های آتش است نشان می‌دهد. این حادثه ساعت ۱۱ صبح روز ۱۲ می‌ و در یکی از جاده‌های منطقه "ابرگاونی" کشور ولز رخ داد.

اورژانس پزشکی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و در محل حادثه به مداوای این دو مرد و زن جوان که به طور معجزه‌آسایی از مرگ گریخته بودند پرداختند.

گفتنی است؛ هنوز علت دقیق سقوط این هواپیما مشخص نشده است و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

انتهای پیام/

زنده ماندن معجزه آسای خلبان و مسافران در حادثه سقوط هواپیما!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار