حادثه تلخی که بازیگوشی پسر خردسال روی پله برقی رقم زد +فیلم

سهل‌انگاری والدین چینی حین سوار شدن پله برقی موجب جراحت شدید کودک خردسال آنها شد.

حادثه تلخی که بازیگوشی پسر خردسال روی پله برقی رقم زد + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مواقعی که والدین باید بیشتر مراقب فرزندان خردسال خود باشند هنگام استفاده از پله برقی است. اگرچه پله برقی وسیله‌ای است که در فروشگاه‌ها یا مکان‌های بزرگ، رفت‌وآمد را برای افراد آسان می‌کند، اما همین رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام استفاده از این وسیله می‌تواند به حوادث خطرناک منجر شود؛ مانند اتفاقی که در آن سهل انگاری والدین چینی موجب شد تا پسر خردسال آن‌ها آسیب ببیند.

این پسر خردسال که به همراه والدین خود در حال پایین آمدن از پله برقی فروشگاهی در شهر "لوجو" (Luzhou) چین بود در اثر گیر کردن انگشتان دستش در پله برقی دچار آسیب شدید شد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فروشگاه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این کودک ۳ ساله در حالی که روی کف پله برقی نشسته است، در حال پایین آمدن است دیده می‌شود. پس از رسیدن این پسر به پایین پله برقی ناگهان انگشتان دست او بین شکاف گیر می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد بلافاصله مادر این کودک که در بالای سر او ایستاده بود وارد عمل شده و دست او را از داخل شکاف خارج می‌کند. در این حادثه انگشت سبابه این پسر خردسال قطع شد.

والدین این کودک شکایتی را علیه مدیر این مرکز خرید مطرح کردند. این در حالی است که مسئولان این مرکز خرید با رد نقص فنی پله برقی اعلام کردند که سهل انگاری والدین این کودک موجب بروز این حادثه شده است و آن‌ها باید حین سوار شدن پله برقی از کودک خود مراقبت می‌کردند.

این نخستین بار نیست که سهل انگاری والدین چینی در مراقبت از فرزندان خود حین سوار شدن پله برقی موجب حادثه ناگوار می‌شود. سال گذشته نیز وقوع حادثه‌ای مشابه در یک مجتمع تجاری در سی چوان چین خبرساز شد. در این حادثه یک کودک که دست خود را از روی نقاله پله برقی برنداشته بود باعث گیر کردن دست او و متوقف شدن پله برقی شد.

انتهای پیام/

سرانجام سهل انگاری والدین چینی حین سوار شدن پله برقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.