رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: باید مطابق با آرایش کنونی دشمن، ما نیز آرایش بگیریم که لازمه‌ی آن حفظ وحدت همه نیرو هاست.

حفظ آرایش جنگی در گرو حفظ وحدت/ نقش پر اهمیت دانشگاه‌ها در سال به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی سروری مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان گفت: ایشان فرمودند آرایش کنونی دشمن جنگی است و ما هم باید این آرایش را در میان خود حفظ کنیم که یکی از ابزار‌های مهم این آرایش، حفظ وحدت همه نیروهاست.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی نیز امسال به سال رونق تولید نامگذاری شده که در این زمینه دانشگاه می‌تواند نقش آفرینی کند به طوریکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در راستای رونق تولید حرکت کرده و شاهد پیشرفت خوبی در تولید انگور و سایر محصولات هستیم که می‌تواند رونق تولید و کارآفرینی را به همراه داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: دانشگاه باید بر روی محصولاتی کار کند که نه تنها جلو واردات آن گرفته شود بلکه زمینه‌ای برای صادرات و رونق تولید شود.

سروری مجد درباره راه اندازی مدارس عالی مهارتی افزود: این مدارس ابتکاری بود که در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی رخ داد و یکی از آن‌ها مدرسه مهارت حقوق و امور قضایی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموختگان با فرآیند‌های قوه قضائیه آشنا نیستند و صرفا مطالبی را به صورت تئوری خوانده اند، مدرسه عالی مهارتی به کمک اعضای هیات علمی واحد مشهد، وکلا، قضات و حقوقدانان این شهر طراحی و مورد تائید قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این مدرسه به زودی برای آشنایی دانش آموختگان با فرآیند‌های قوه قضائیه راه اندازی می‌شود.

سروری مجد افزود: در همین راستا مدرسه بازار سرمایه و امور مالی و مدرسه مهارت تعلیم و تربیت نیز راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی مدارس دیگری هم در دستور کار است تا دانش آموختگان آن‌ها مهارت‌های کافی را در حوزه‌های مورد علاقه فرا گیرند و به بازار کار نزدیکتر شوند.

هم اکنون پنج مرکز آموزش عالی با حدود پنج هزار دانشجو در کاشمر فعالند. کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

انتهای پیام//آ. ف


مدرسه مهارت حقوق و امور قضایی در آستانه‌ی افتتاح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.