ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی سپاه امام رضا به روستا‌های محروم خراسان رضوی

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ روستای محروم در خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و دامپزشکی این قرارگاه قرار دارند.

ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی قرارگاه سپاه امام رضا (ع) به روستا‌های محروم

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احمد واحدی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) با حضور در جلسه بررسی راهکار‌های افزایش اقدامات مشترک بین دامپزشکی استان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) گفت: اشتغال به‌عنوان مهم‌ترین محور اصلی فعالیت‌های قرارگاه است و در این راستا نیز اقدامات و فعالیت‌های خوبی انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه در حوزه‌های مختلف ازجمله دامپزشکی در نقاط محروم خراسان رضوی در حال خدمت‌رسانی به تولیدکنندگان هستیم تصریح کرد: با همکاری شبکه‌های دامپزشکی در شهرستان‌های استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) گفت: حضور دامپزشکان در این گروه نقطه قوت قابل اتکایی است و در این زمینه از دامپزشکی استان نیز درخواست داریم تمام فعالیت‌های این گروه را تحت نظارت و حمایت خود داشته باشد.

همچنین محمدرضا تازیکی مسئول کارگروه اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) گفت: بیش از ۴۶ هزار رأس دام سبک و ۴ هزار و ۴۰۰ رأس دام سنگین در واحد‌های روستایی تحت پوشش قرارگاه قرار دارند.

وی بابیان اینکه مدیریت بهداشتی گله و تغذیه عمده‌ترین مشکل مشاهده‌شده در نقاط محروم خراسان رضوی است تصریح کرد: در دو سال گذشته بیش از ۹۰۰ نفر روز و ۷۵ هزار ساعت مأموریت انجام‌شده است و همچنیین در این مدت ۴۰۰ ساعت آموزش با حضور ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از روستاییان برگزارشده است.

همچنیین احمد شریعتی مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی با قدردانی از خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع)، گفت: امیدواریم در سایه تعامل و همراهی قرارگاه با مجموعه دامپزشکی شاهد ارائه خدمات مطلوب در مناطق محروم استان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به نقاط محروم در سطح استان جزو اولویت‌ها است، تصریح کرد: در این راستا تلاش کردیم با رفع کمبود‌ها در حوزه‌های مرتبط ازجمله دارو، سموم و تجهیزات برای این مناطق گام‌های خوبی برداریم.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی از دامپزشکان قرارگاه نیز خواست تا در مواقع بحران نسبت به همکاری با گروه‌های دامپزشکی و اعزام به مناطق درگیر با مخاطرات طبیعی نظیر سیل آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام//م. ن
 

ارائه خدمات دامپزشکی قرار گاه سپاه امام رضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.