در فروردین ۹۸؛

تولید بیش از ۴ هزار گیگاوات ساعت برق در خوزستان/مصرف برق ۸ درصد افزایش یافت

مدیر بازار برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از تولید بیش از ۴ هزار گیگاوات ساعت در فروردین ماه سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامرز شادفر، مدیر بازار برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان درخصوص وضعیت تولید برق در استان گفت: واحد‌های تولید برق خوزستان در فروردین امسال ۴ هزار و ۳۶۴ گیگاوات ساعت برق تولید کردند.

وی، سهم نیروگاه‌های برق آبی در فروردین امسال را، ۲ هزار و ۶۰۳ گیگاوات ساعت معادل ۵۵ درصد و سهم نیروگاه‌های حرارتی و سیکل ترکیبی برابر با یکهزار و ۷۶۱ گیگاوات ساعت معادل ۴۵ درصد کل انرژی تولیدی عنوان کرد.

شادفر اظهار داشت: از یکهزار و ۷۶۱ گیگاوات ساعت نیروگاه‌های حرارتی و گازی، ۴۸ درصد توسط بخش دولتی (نیروگاه‌های رامین و ماهشهر) و ۵۲ درصد توسط نیروگاه‌های بخش خصوصی (آبادان، زرگان، بهبهان، ماهشهر و فجر) تولید و به شبکه تحویل شده و به طور متوسط این نیروگاه‌ها در هر روز بیش ۵۷ گیگاوات ساعت برق تولید کرده اند.

به گفته مدیر بازار برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، انرژی مصرفی فروردین ۲ هزار و ۴۰۳ گیگاوات بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرامرز شادفر در ادامه افزود: شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تمهیدات لازم برای تامین برق مطمئن و پایدار را برای کلیه مشترکان فراهم کرده، اما به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و استفاده بهینه از انرژی الکتریکی ضرورت مدیریت مصرف برق امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/گ

افزایش مصرف برق در خوزستان

برچسب ها: وزرات نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.