فرمانده بسیج زرندیه؛

به تعبیر رهبر انقلاب امسال سال فرصت هاست

فرمانده بسیج زرندیه گفت: بنابر تعبیر رهبر انقلاب امسال سال فرصت هاست.

به تعبیر رهبر انقلاب امسال سال فرصت هاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرهنگ پاسدار حسین روح افزا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی این شهرستان گفت: بنابر تعبیر رهبر انقلاب امسال سال فرصت هاست پس همه باید در راه شناسایی این ظرفیت‌ها و حرکت در مسیر فعال سازی و بکارگیری این ظرفیت‌های عظیم تلاش کنیم.

سرهنگ روح افزا با اشاره محور‌های سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترسیم نقشه راه کشور در سال ۹۸ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله نقشه راهی را برای کشور ترسیم می‌کند که همه ما مسئولین در هر لباس و رده باید این فرمایشات را دقیق گوش فراداده تا بتوانیم آن‌ها را عملی کنیم.

وی با قدر دانی از پیگیری‌ها و زحمات مدیر آموزش و پرورش شهر زرندیه با مجموعه بسیج و اشاره به ظرفیت‌های عظیم موجود در در جامعه، بر لزوم انجام کار عالمانه با رعایت تمامی ابعاد و حیطه‌های قابل استناد تا کید کرد.

جلسه تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان زرندیه در اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه برگزار و در پایان این جلسه پاسدار سعید تیمار به عنوان فرماندهی جدید حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده منصوب و از زحمات پاسدار مهدی منصوری فرمانده سابق قدر دانی شد.

انتهای پیام / ج

سخنان فرمانده بسیج زرندیه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی این شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.