کنترل فشار خون حدود ۴۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان هرسین

رئیس مرکز بهداشت هرسین گفت : فشار خون حدود ۴۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان در کمپین فشار خون بالا، تحت کنترل قرار می‌گیرند. فشار خون ۴۰ هزار نفر از جمعیت هرسین کنترل می‌شود

کنترل فشار خون حدود ۴۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان هرسینبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غلامرضا ایمانی رئیس مرکز بهداشت هرسین گفت : کمپین فشار خون از ۲۷ اردیبهشت‌ماه در هرسین آغاز و در راستای اجرای این کمپین، فشار خون حدود ۴۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان تحت کنترل قرار می‌گیرند.

وی گفت : تمامی مردان و زنان بالای ۳۰ سال شهر، روستا، عشایر و تمام مادران باردار بدون شرایط سنی یعنی در هر سنی که باشند باید در این کمپین غربالگری شوند.

وی شایع بودن، بدون علامت بودن و عدم آگاهی از وجود آن تا قبل از ایجاد عوارض را به عنوان سه خصوصیت فشارخون عنوان و بیان کرد: تمامی کسانی که دارای فشارخون بالا تشخیص داده شوند پیگیری شده و اقدامات درمانی لازم برای آن‌ها انجام می‌شود.

ایمانی شعار برنامه امسال را «فشار خون، بدانیم و اقدام کنیم» اعلام کرد و افزود: برنامه کمپین فشار خون در شهرستان در ۲ مرحله اجرا می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز کمپین فشار خون از ۲۷ اردیبهشت‌ماه

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.