فرسودگی خطوط از مهمترین مشکلات آبرسانی بوشهر است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: هدررفت آب به علت فرسودگی شبکه آبرسانی از مهمترین مشکلات شبکه آبرسانی در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست بررسی مسائل و مشکلات مربوط به آب شهرستان دیر افزود: برای حل مشکل فرسودگی خطوط باید چاره اساسی اندیشید.

وی با اشاره به اینکه بیشتر منابع آب استان بوشهر خارج از استان قرار دارد، ادامه داد: طرح تامین صد هزار مترمکعب آب از طریق آب‌شیرین‌کن را در دست اقدام داریم تا بتوانیم برخی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین همخوانی نداشتن تعرفه آب و هزینه‌ها را یکی از مسائلی دانست که باعث شده قدر آب کمتر دانسته شود.

فرماندار دیر نیز گفت: خط انتقال آب در شهر بردستان از زیر خانه‌های مردم عبور و همین امر مشکل ساز شده است.

کریم علی حسنی افزود: هرچند وضع آب شهرستان دیر نسبت به هفته گذشته بهتر شده، اما هنوز مردم برخی مناطق شهری و روستایی با کمبود آب روبه‌رو هستند.

وی، شناسایی و برنامه ریزی برای انشعاب‌های غیرمجاز، همکاری در خرید لوله برای متقاضیان جدید، سرعت بخشی دراجرای خط انتقال به روستای دمیگز، نصب ایستگاه پمپاژ در برخی مناطق روستایی و هماهنگی در توزیع آب شهری و روستایی را ضروری خواند.

انتهای پیام/ک

 تامین صد هزار مترمکعب آب از طریق آب‌شیرین‌کن در دستور کار است

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.