جدیدترین مهمل‌بافی‌های رئیس‌جمهور آمریکا؛

ترامپ: به زودی ایرانی‌ها خواستار گفتگو با آمریکا خواهند شد!

رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری برای چندمین بار مدعی شد ایران به زودی خواستار گفتگو با او خواهد شد.

ترامپ: به زودی ایرانی‌ها خواستار گفتگو با آمریکا خواهند شد!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه در پیامی توئیتری مدعی شد ایران به زودی خواستار گفتگو با آمریکا خواهد شد.

دونالد ترامپ از روزنامه‌های واشنگتن‌پست و نیویورک‌تایمز هم بابت انتشار گزارش‌هایی که در آنها به جدال‌های درونی دولت آمریکا درباره سیاست واشنگتن در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) پرداخته شده، انتقاد کرد.

او در صفحه توئیتر خود نوشت: «رسانه جعلی واشنگتن‌پست و جعلی‌تر از آن نیویورک‌تایمز گزارش‌هایی درباره اختلافات درونی در دولت من در خصوص سیاست‌هایم در قبال خاورمیانه نوشته‌اند. اصلاً جدال داخلی در کار نیست.»

ترامپ در توئیتی دیگر نوشت: «نظرات مختلف بیان می‌شوند و من تصمیم نهایی و قطعی را می‌گیرم- این فرایند بسیار ساده‌ای است. همه طرف‌ها، دیدگاه‌ها و سیاست‌ها پوشش داده می‌شوند. مطمئن هستم ایران به زودی خواهان گفتگو می‌شود.»

این برای چندمین بار طی ماه‌های اخیر است که رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه خوش‌خیالی‌های خود مدعی می‌شود مقامات ایران به زودی برای مذاکره با او تماس می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
ده تا از ايرباس هامونو بده تا بهت زنگ بزنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
تنها رييس جمهوري كه در زمان اون ايران اتمي ميشه همين ترامپه چون قانون شكني رو علني كرده و راحت ميتونيم دنيا را قانع كنيم كه راه ديگه اي نداشتيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
تیترش خیلی باحال بود
'جدیدترین مهمل بافیهای یک ذهن بیمار'
ترامپا نبودن ما به چی میخندیدیم؟؟
آخرین اخبار