جدیت اتاق اصناف خمین در خصوص کالاهای اساسی

نظری گفت:عرضه شکر و دیگر اقلام برای تنظیم بازار خمین به جدیت پیگیری میشود.

جدیت اتاق اصناف خمین در خصوص کالاهای اساسیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛مهدی نظری نایب رییس اتاق اصناف خمین گفت: در خصوص کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی با هیچ کس تعارف نداریم اکنون در شهرستان شکر و دیگر اقلام تنظیم بازار در چندین نقطه توسط واحد‌های صنفی منتخب در حال توزیع است و در روز‌های آینده گوشت تنظیم‌بازار نیز عرضه خواهد شد.

نظری افزود: واحد‌های صنفی دریافت کننده ملزم به توزیع ارزاق تا آخرین کیلو در واحد‌های صنفی خود میباشند و سهمیه دریافتی باید مستقیما به واحد صنفی انتقال و در دید عموم توزیع شود.

وی اظهار کرد:همشهریان بدانند کسبه موظف به صدور فاکتور بیش از ده هزار تومان خرید میباشند و در خصوص روغن موتور و دیگر کالا‌ها نیز به محض دریافت سهمیه نمایندگان از شرکت‌های تولیدی به اطلاع اداره صنعت و معدن و نیز اتاق اصناف خواهد رسید و نمایندگان ملزم به توزیع و نیز صدور فاکتور و ثبت لیست توزیع هستند.

گفتنی است پیش از نیز اتاق اصناف در تاریخ ۱۴ اردیبهشت و به مناسبت ماه مبارک رمضان جلسه‌ای برگزار کرد وتصمیماتی نسبت به تشدید بازرسی‌ها و رصد قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی واجناس مورد نیاز مردم گرفت.

هم چنین در این جلسه در خصوص وضعیت قیمت مصالح ساختمانی نیز بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد تا اطلاع ثانوی مصالح ساختمانی و بتن برابر نرخ مصوب قبل عرضه گردد و ادارات ذیربط نظارت لازم را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام/ی

تشدید بازرسی‌ها و رصد قیمت‌ها در خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.