سرکنسول کشورمان در دیدار با رییس مجلس جمهوری خودمختار نخجوان؛

روابط ایران و جمهوری آذزبایجان در همه زمینه‌ها عالی است

آیرم روابط ایران و جمهوری آذربایجان از جمله نخجوان در همه زمینه‌ها را عالی توصیف کرد.

هیچ کس قادر به خدشه دار کردن روابط ایران و جمهوری آذربایجان نیستبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، واصف طالب اف رییس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان در دیدار با منصور آیرم سرکنسول کشورمان در نخجوان، پیام ایران و جمهوری آذربایجان به جهان را 'پیام دوستی ' خواند و گفت: کسی قادر به خدشه دار کردن این روابط نیست.

طالب اف روز جمعه در دیدار خداحافظی منصور آیرم سرکنسول کشورمان در نخجوان از فعالیت و خدمات وی در زمینه تقویت روابط جمهوری آذربایجان و ایران تقدیر کرد.

وی با اشاره به مدال افتخار اعطاء شده از سوی دولت جمهوری خود مختار نخجوان به سرکنسول کشورمان در سال گذشته، برای وی در ادامه فعالیت دیپلماتیک در دیگر نقاط جهان آرزوی موفقیت کرد.
 
سرکنسول کشورمان نیز رابطه ایران و جمهوری آذربایجان از جمله نخجوان در همه زمینه‌ها را عالی توصیف کرد.

آیرم با مروری بر همکاری‌های دوره ۴ ساله ماموریت خود، از توسعه روابط دو طرف در همه حوزه‌ها به ویژه همکاری‌های سیاسی، اقتصادی، تجاری، گمرکی، پزشکی – درمانی، علمی – فرهنگی رضایتبخش و امیدوار کننده خواند.

وی سفر‌های واصف طالب اف به تهران، تبریز و ارومیه و همچنین دیدار‌های مقامات بلندپایه ایران از جمله محمد جواد ظریف وزیر خارجه و استانداران استان‌های همجوار از نخجوان، دیدگاه مقامات ایران نسبت به این جمهوری را فراتر از نگاه همسایگی و بر پایه دوستی و برادری دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار