همه در مقابل شهدا مکلف به ایفای نقش هستیم

فرمانده انتظامی استان کرمان در جلسه تصمیم سازی یادواره شهدای نظم و امنیت گفت: همه ما در هر جایگاهی در مقابل شهدا مسئول و مکلف به ایفای نقش هستیم.

همه در مقابل شهدا مکلف به ایفای نقش هستیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در جلسه تصمیم سازی یادواره شهدای نظم و امنیت با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدا گفت: برای نظم و امنیتی که شاید برای خیلی از افراد ملموس هم نباشد خون‌های بسیاری داده شده است.

وی افزود: در این میان اکرام و تجلیل از خانواده شهدایی که مظلومانه درجهت خدمت به مردم و جامعه شهید شده اند کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: این شهدای گرانقدر روزگاری همرزم ما بودند و اگر ما نتوانیم مظلومیت شهداء ناجا را بیان نماییم در حق آنان جفا کرده ایم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برپائی آئین یادواره شهدای نظم و امنیت طی بیست ودوم خردادماه تصریح کرد: همه ما در هر جایگاهی در مقابل شهدا مسئول و مکلف به ایفای نقش هستیم و از اینرو در نظر داریم از ایده‌ها و نقطه نظرات همگان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آئین بهره گیری کنیم.

سردار بنی اسدی فر افزود: در این رابطه باید با ایده پردازی مناسب مظلومیت، چرایی و چیستی شهادت شهدای ناجا را برای افراد جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان به خوبی تبیین کنیم تا برای همه یادآوری شود که اگر این ایثارگری‌ها نبود چه شرایطی در جامعه حاکم می‌شد و چه خسارات جبران ناپذیری در بحث امنیت رخ می‌داد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش و اهتمام تمامی کارکنان و رده‌های انتظامی در برنامه ریزی و اجرای هرچه باشکوهتر این آئین گفت: ان شا الله به برکت خون شهدا و دعای خیر خانواده‌های شهدا بتوانیم اهداف، آرمان‌ها و پیام شهدا را به نسل امروز منتقل کنیم.

انتهای پیام/س

برپائی آئین یادواره شهدای نظم و امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار