کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس ریگان

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۱۰ دستگاه تانکر و کامیون حامل ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس شهرستان ریگان خبر داد.

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس ریگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در تداوم طرح‌ها و تدابیر مبارزه با کالا و سوخت قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان ریگان با رصد و انجام کار اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین سوخت قاچاق از محور‌های حوزه این شهرستان مطلع شده و طی روز گذشته ۱۰ دستگاه تانکر و کامیون حامل سوخت را در محور اصلی شهرستان متوقف کردند.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: در این عملیات‌ها در مجموع ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که از نقاط مرکزی کشور به مقصد استان‌های شرقی و نهایتا انتقال به خارج کشور بارگیری شده بودند کشف و در این رابطه ۱۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحویل این متهمان به مراجع قضائی تصریح کرد: کشف این محموله بزرگ و سازمان یافته در سایه کار اطلاعاتی و تدابیر شبانه روزی رده‌های انتظامی نشانگرعزم جدی پلیس در عرصه مبارزه با سوخت قاچاق است که تلاش می‌شود این سرمایه‌های ملی برای نسل‌های امروز و فردا حفظ شوند.

انتهای پیام/س

بزرگترین محموله سوخت جنوب شرق کشور در ریگان زمین گیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار