رئیس اداره منابع طبیعی پلدختر خبر داد:

دستگیری عامل اصلی تهیه زغال در پلدختر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر گفت: با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت این اداره عامل اصلی تهیه زغال در شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،میرشهرام میررضایی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر اظهار داشت: به دنبال گشت‌های شبانه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر یکی از عوامل اصلی زغال منطقه که باعث نابودی جنگل‌های منطقه شده بود دستگیر کردند.

میر رضایی افزود: این فرد با دادن پول به صورت پیش پرداخت به افرادی در مناطق جنگل نشین جهت تهیه زغال باعث افزایش انگیزه تخریب جنگل و تهیه زغال شده است.

وی بیان کرد: این فرد در سال‌های گذشته با این روند تهیه زغال و تخریب جنگل ادامه می‌دهد تا جایی که بار‌ها توسط نیرو‌های حفاظت منابع طبیعی دستگیر شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر اضافه کرد:، اما با توجه به پایین بودن میزان جریمه تعرفه نرخی و عدم توقیف متخلف تکرارجرم صورت می‌گیرد.

میر رضایی ادامه داد: انتظار می‌رود مردم جهت حفاظت از جنگل‌ها پیشگام و پیش‌قدم شوند و با معترضان و متخلفان عرصه‌های جنگلی و انفال مقابله کنند.

انتهای پیام/ ر

عامل اصلی تهیه زغال در پلدختر شناسایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.