راه اندازی موزه «سفر به دنیای ماقبل تاریخ» در مشهد

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت:گنجینه‌ای ارزشمند از فسیل‌ها و آثار موجودات زنده درموزه سفر به دنیای ماقبل تاریخ به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،نرگس شالچیان معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت:در راستای حمایت از ظرفیت‌های مجموعه‌داران ، مکانی برای راه‌اندازی موزه«سفر به دنیای ماقبل تاریخ» به بخش خصوصی تخصیص داده شد تا برای اولین بار فسیل‌های جانوران ماقبل تاریخ موجود در استان خراسان به نمایش عموم گذاشته شود.

وی افزود: موزه سفر به دنیای ماقبل تاریخ با هدف آشنایی عموم مردم با سرگذشت نخستین موجودات از بدو آفرینش تا به امروز، گنجینه‌ای ارزشمند از فسیل‌ها و آثار موجودات زنده را به نمایش گذاشته است.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در این مکان می‌توان آثار جانوران نابود شده‌ای مانند دایناسور‌ها را از نزدیک دید، گفت: همچنین می‌توان از دلایل انقراض گونه‌های مختلف جانداران مطلع شد.

شالچیان افزود: در این موزه چندین مسیر ماجراجویانه پیش‌بینی شده است که با حل مساله‌ها می‌توان از لذت یک بازدید اکتشافی و هیجانی بهره برد.

وی با اشاره به اجرای این طرح به صورت آزمایشی است، ادامه داد: این موزه در محل زیرگذر پارک ملت راه‌اندازی و اجرا شد و به زودی برای بازدید عموم شهروندان آماده شود.

انتهای پیام// ز.‌ی


برپایی موزه «سفر به دنیای ماقبل تاریخ» در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.