پیشتازی همدان در حوزه‌های بهداشت و درمان کشور

استاندار همدان گفت:استان همدان در بسیاری از حوزه‌های بهداشت و درمان در کشور پیشتاز است.

پیشتازی همدان در حوزه‌های بهداشت و درمان کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی،استاندار همدان در آئین افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید شهر همدان با بیان اینکه یکی از افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی اجرای طرح تحول نظام سلامت بود گفت:فارغ از اینکه به معایب، دستاوردها و مزایای این طرح بپردازیم به وضوح مشخص است در حوزه سلامت اقدامات بی‌سابقه‌ای در راستای ارائه خدمات به مردم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه همدان به سمتی حرکت می‌کند که قطب پزشکی غرب کشور معرفی شود اضافه کرد: امروز فرصتی مناسب برای ارتقای سطح سلامت شهروندان و ارائه خدمات به سایر استانهاست.

استاندار  با تاکید به اینکه همدان ظرفیت ایجاد مرکز پیوند اعضای غرب کشور را دارد افزود: خوشبختانه افکار عمومی رضایتمندی خوبی در ارائه خدمات بهداشت و درمان دارند و جامعه دید مثبت نسبت به عملکرد مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دارد.

حبیب‌اله موسوی بهار ،رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی ابن‌ سینا همدان نیز هزینه درمان و مراجعه بیماران در کلینیک فوق‌ تخصصی امید را بسیار مناسب و ارزان قیمت دانست.

وی با اشاره به هزینه ۱۰ میلیارد تومانی برای ساخت این مجموعه درمانی گفت: این مجموعه درمانی تخصصی ویژه دانشگاه علوم پزشکی، یکی از چندین پروژه‌های مهم در طرح تحول سلامت بوده که خوشبختانه با حداقل زمان، در مدتی ۲ ساله مورد ساخت و اکنون افتتاح قرار گرفته است.

موسوی بهار ابراز کرد:از مجموع ۳ هزار پروژه مربوط به طرح تحول سلامت، بیش از ۲ هزار پروژه به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی در پایان گفت:هزینه ویزیت فوق تخصص و متخصص در کلینیک امید به ترتیب ۶۰۰۰ و ۴۸۰۰ تومان است البته ارزانی زیاد باعث بروز مشکلاتی خواهد شد که با نظام ارجاع قابل حل خواهد بود.

انتهای پیام/ ش

همدان ظرفیت ایجاد مرکز پیوند اعضا در غرب کشور را دارد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.